Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Om någon har lust att levla tillsammans så är det bara att säga till.smile_1181703_0.gif

Är bara level 15 och kör mycket hideouts och hunting grounds.

Idag?

Spela med mig och du kommer upp till level 35 idag.

Vi grindar Pikes basin. Du får ~1500XP/runda

Vi gör en posse med en 3-4 och spelar. Vilken tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag fick faktiskt 1910XP. :D

Varför accepterade du aldrig mina inbjudningar?

Du ser... =)

Ah, måste missat det. Ursäkta. Jag spelade utan ljud Leonardo sov. Invitade dig men du kom inte så tänkte jag att jaja vi tar det sen. Skulle ändå bara spela en stund.

Kommer spela längre lite senare ikväll om du kan spela då. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Invitade dig men du kom inte så tänkte jag att jaja vi tar det sen. Skulle ändå bara spela en stund.

Kommer spela längre lite senare ikväll om du kan spela då. =)

Jag var mitt inne i en challange där jag skulle döda ett legendarisk vildsvin och sen när jag accepterade inviten så var det bara någon random spelare där.sad_1182040_0.gif

Får se om jag kanske spelar ikväll då.smile_1181703_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå. Jag klarade precis av Sharpshooter - Rank 4. Då fick jag upp texten:

Social Club Challenge:

You need to be signed in to Social Club to complete this Challenge. Press |> and check any Social Club submenu for more information.

Såvitt jag har fattat det så finns det utmaningar på den där klubben som man kan klara om man är medlem.

Men vad tjänar man på det? Är det värt att regga sig för de utmaningarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå. Jag klarade precis av Sharpshooter - Rank 4. Då fick jag upp texten:

Social Club Challenge:

You need to be signed in to Social Club to complete this Challenge. Press |> and check any Social Club submenu for more information.

Såvitt jag har fattat det så finns det utmaningar på den där klubben som man kan klara om man är medlem.

Men vad tjänar man på det? Är det värt att regga sig för de utmaningarna?

Tycker Social Club är rätt kul. Kul att jämföra statistik med vänner och låsa upp lite extra material. smile_1181703_0.gif

Finns ju även för GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker Social Club är rätt kul. Kul att jämföra statistik med vänner och låsa upp lite extra material. smile_1181703_0.gif

Finns ju även för GTA.

Är det en community som är sammanlänkad med Rockstars alla spel alltså? Vad kan man göra? Mer än att jämföra statistik och få extra utmaningar?

Vad för extramaterial? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en community som är sammanlänkad med Rockstars alla spel alltså? Vad kan man göra? Mer än att jämföra statistik och få extra utmaningar?

Njae, community vet jag inte om jag vill kalla det men det stämmer delvis. Ja, vad kan man göra...Ha koll på sin egen och vänners statistik, läsa nyheter, kolla leaderboards, kolla vad man har kvar för 100%, läsa lite kul fakta och sådant.

Tycker iallafall att du borde regga dig. smile_1181703_0.gif

Vad för extramaterial? (w00t)

Inte så mycket, tyvärr. Fuskkoder och en outfit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, community vet jag inte om jag vill kalla det men det stämmer delvis. Ja, vad kan man göra...Ha koll på sin egen och vänners statistik, läsa nyheter, kolla leaderboards, kolla vad man har kvar för 100%, läsa lite kul fakta och sådant.

Tycker iallafall att du borde regga dig. smile_1181703_0.gif

Inte så mycket, tyvärr. Fuskkoder och en outfit.

Hmm, mja. Kanske reggar mig, även om jag inte riktigt ser vad jag ska ha det till. Det mesta kan man se ändå även utan Rockstar Club. :P

Synd att det nästan bara handlade om fusk, det är ju ändå ingenting som man (jag) kommer använda i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket skyddar egentligen bandanan ens identitet? Jag har fått för mig att jag ska kunna 'röra mig fritt' så att säga med bandanan på mig. Men trots det så blir jag ständigt attackerad i Thieves Landing även fast jag har den på.

Haha, sorry för offtopic, jag trodde verkligen att jag satt i TROMS första halvan av din text och satt och småskrattade för mig själv och funderade vad nu eXotic planerade att hitta på. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, sorry för offtopic, jag trodde verkligen att jag satt i TROMS första halvan av din text och satt och småskrattade för mig själv och funderade vad nu eXotic planerade att hitta på. :lol:

Haha, kan tänka mig vilka reaktioner det hade varit om det var så. :P

"Vadå att bandana döljer ens identitet?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...