Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Någon mer än jag som köpt och kört Undead Nightmare?

Väldigt bra än så länge tycker jag. Mycket svårare att döda alla zombies än vad jag först trodde.

Att man har ont om ammo i princip konstant hjälper att bygga upp känslan av rädsla och hur viktigt det är att skaffa ammo och alltid vara vaksam om sin omgivning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än jag som köpt och kört Undead Nightmare?

Väldigt bra än så länge tycker jag. Mycket svårare att döda alla zombies än vad jag först trodde.

Att man har ont om ammo i princip konstant hjälper att bygga upp känslan av rädsla och hur viktigt det är att skaffa ammo och alltid vara vaksam om sin omgivning.

Playstation Store uppdateras på onsdagar, så jag kanske köper det imorgon.smile_1181703_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdateras det inte på tisdagar? Rockstar skulle aldrig släppa ett spel på en dag då de vet att Xbox får det före.

Folk på andra forum sa att det fanns på PSN.

Amerikanska PSS uppdateras på tisdagar.

Men jag såg nu att R* tydligen får göra som de vill. Samma sak med GTA-expansionerna som inte heller kom med den vanliga uppdateringen.happy_1182248_0.gif

Så, ja. Det finns att köpa även på Europeiska.smile_1181703_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej. Jag vill spela online men jag hamnar hela tiden ensam i free roam. Vad kan det bero på? Dom första x gångerna gick det bra. Spelar på en PS3.

Beror ju på att du kommer in på en server med noll folk på. Händer mig till 99%

9 gånger av 10 kommer jag in på en server med inga eller 2 människor. Men inom 20 minuters spelande kommer det alltid mycket folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...