Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Undead känns inte riktigt som det passar in i en annars ganska verklighetsrelaterad miljö. :/

Det finns ingenting som tvingar dig att köpa det. :) Zombies säljer bra och det är fakta. Jag älskar zombies och... mums. Ser fram emot detta. Det är inte meningen att det ska vara seriöst och kopplat till spelets vanliga story heller... It's all just for fun.

“Undead Nightmare?? What’s up with this zombie stuff? I hope this doesn’t ruin the western feel of Red Dead!” – received via Mouthoff

We hear what you are saying. We love the world of Red Dead Redemption and wouldn’t do anything to sully it. While we respect your doubts, we ask you to trust us – when you play the game, you will understand what we have done and, we hope, why. The game is shaping up nicely and the combination of cowboys and zombies works really well. We hope that when you see some trailers and screenshots from the game, we can begin to change your mind.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har köpt nya DLC:t (Pixe u know the drill) och är nöjd. Kommer fett köpa Zombie grejen med. VickeX, har jag dig addad?

Hade varit kulit att spela med dig. vice_c =)

Åh, schyst. Jag har Hunting & Trading Pack ifall du inte lyckades få tag på det innan det försvann. (Har även High Velocity Bowling som du kan få.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det har jag nog inte. Har bara köpt det första Dlc:et. Vad är H&T?

Ser att Hunting and Trading pack finns att ladda ner på Playstation Store nu (antar att det finns på marketplace också).

Det innehåller:

The Expert Hunter Outfit: Man får dubbelt så mycket skins och hides från djur.

The Savvy Merchant Outfit: Man kan köpa vapen och ammo till halva priset.

Och även ett nytt djur vid namn Jackalope.

Och självklart så är det GRATIS. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har endast spelat singleplayer och har stött på den ett flertal gånger.

Det är bara en kanin med stora horn.tongue_1181744_0.gif

Vet du att den dom först släppte på PSN bara släpptes av misstag och var väldigt buggad och ostabil?

Hunters and Traders kommer först någon gång i Oktober med fler fixar än tidigare planerat då dem ändå var tvungen att fixa buggarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du att den dom först släppte på PSN bara släpptes av misstag och var väldigt buggad och ostabil?

Hunters and Traders kommer först någon gång i Oktober med fler fixar än tidigare planerat då dem ändå var tvungen att fixa buggarna.

w00t?!

Haha, nåja, jag har inte stött på några problem.

Men det skulle ju förklara varför det försvann. laugh_1182782_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...