Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Kan man bli gripen? Coolt. vad händer, hamnar man i finkan? Och hur tar man sig ut?

Missat Coop? Hohoho det är ju det bästa.

Playstation store, ladda ner. Gratis.

Älskar free round igen. Jag terrar alla andra gäng. Jag brukar skapa en posse, med en eller 2 spelare. Sen rider vi till nån annan spelare som inte vill gå med. Så jagavr vi honom som en hund tills han antingen går med eller lämnar spelet. 90% går med. Sen när man har fullt lag byter vi free round tills vi hittar en annan posse med flera i. Då startar vi krig mot dem. Attackerar dem nonstop tills antingen vi elelr de tröttnar. Lämnar sin posse eller spelet. Sjukt kul Jag/vi har förlorat en gång bara.

Sinnesjukt bra med headset. Nån som vill spela ikväll? :D:)

Man hamnar i finkan och släpps sedan ut :D

Blev förvånad över att man fick behålla vapen osv ;D

Okey det ska jag ladda ned när jag kommer hem! Reser bort en vecka. Vad gör man då för uppdrag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man bli gripen? Coolt. vad händer, hamnar man i finkan? Och hur tar man sig ut?

Missat Coop? Hohoho det är ju det bästa.

Playstation store, ladda ner. Gratis.

Älskar free round igen. Jag terrar alla andra gäng. Jag brukar skapa en posse, med en eller 2 spelare. Sen rider vi till nån annan spelare som inte vill gå med. Så jagavr vi honom som en hund tills han antingen går med eller lämnar spelet. 90% går med. Sen när man har fullt lag byter vi free round tills vi hittar en annan posse med flera i. Då startar vi krig mot dem. Attackerar dem nonstop tills antingen vi elelr de tröttnar. Lämnar sin posse eller spelet. Sjukt kul Jag/vi har förlorat en gång bara.

Sinnesjukt bra med headset. Nån som vill spela ikväll? :D:)

Man hamnar i finkan och släpps sedan ut :D

Blev förvånad över att man fick behålla vapen osv ;D

Okey det ska jag ladda ned när jag kommer hem! Reser bort en vecka. Vad gör man då för uppdrag?

Sorry för dubbelpost!

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så kul när man har spelat i en timme och tjänat massa pengar, samlat på sig massa fjädrar, kött, päls och även nästan ha klarat ett uppdrag där man ska samla blommor OCH SEN KOMMER EN JÄVLA PUMA OCH HOPPAR PÅ EN OCH ATTACKERAR INNAN MAN ENS REST SIG UPP! -_-:):D:w000t:^_^>_<

Ibland hatar jag det här spelet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man hamnar i finkan och släpps sedan ut -_-

Blev förvånad över att man fick behålla vapen osv ;D

Okey det ska jag ladda ned när jag kommer hem! Reser bort en vecka. Vad gör man då för uppdrag?

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR ROCKSTAR OCH KÖPA SPELET?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som ska tanka hem ett såhär schysst spel som är värt varenda öre! jävla fildelare, hatar er :@ piratpartiet ska dö btw

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR ROCKSTAR OCH KÖPA SPELET?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som ska tanka hem ett såhär schysst spel som är värt varenda öre! jävla fildelare, hatar er :@ piratpartiet ska dö btw

-_- ...

Han ska ladda ner gratis DLC, ffs...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR ROCKSTAR OCH KÖPA SPELET?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som ska tanka hem ett såhär schysst spel som är värt varenda öre! jävla fildelare, hatar er :@ piratpartiet ska dö btw

Ja jävla DLC pirater, sluta med det, stötta rockstar!!

Bloody pirates!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR ROCKSTAR OCH KÖPA SPELET?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som ska tanka hem ett såhär schysst spel som är värt varenda öre! jävla fildelare, hatar er :@ piratpartiet ska dö btw

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR SVENSKA SPRÅKET OCH LÄSA?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som inte läser och sedan anklagar folk för saker de inte alls gjort! jävla latmaskar, hatar er :@ latmaskarna ska dö btw

...

Om du hade läst lite mer och inte tagit så förhastade slutsatser så hade du förstått att han pratade om att han skulle ladda ner ett GRATIS tilläggspaket till spelet med Online Co-Op uppdrag vid namn "Outlaws To The End"

Lär dig att läsa in i saker så du vet vad folk pratar om innan du anklagar dom för någonting de inte gjort eller tänkt göra.

Och jag tror att alla här redan vet att spelet är mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN DU INTE VISA LITE JÄVLA RESPEKT FÖR ROCKSTAR OCH KÖPA SPELET?!!!

nej det var inte caps men blir så jävla förbannad på på idioter som ska tanka hem ett såhär schysst spel som är värt varenda öre! jävla fildelare, hatar er :@ piratpartiet ska dö btw

VISA RESPEKT FÖR MIG OCH L Ä S !!!

ÄR FÖRJÄVLIGT TRÖTT PÅ DE SOM INTE KAN LÄSA

Det stod faktiskt co-op som du ser, sedan skrev jag ju att jag varvat spelet, fail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde veta vid det här laget att det inte är Platinum jag är ute efter, utan 100% i spelet. -_-

Men DLC:t kan väl inte vara ett måste för att få 100%???

Edit: Varför snackar vi RDR i PS3-tråden?

Okej det finns olika sätt att räkna på det.

Det du är ute efter är 100% på storyn och allt som du kan låsa upp. Vapen etc...

När du gjort allt, enligt listan, så komemr det inte att stå 100% om du jämför med någon kompis. Det har hamnat runt 80% tror jag.

Skall du få 100% på hela spelet är du tvungen att ta onlinetrofeerna med.

(Och givetvis de andra trofeerna i spelet med.

Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session.

Create a posse and get the maximum number of members.

Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches .

Reach the top rank for multiplayer experience.

Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

Maintain a max wanted level for 10 minutes and escape alive in a public Free Roam session.

Kill a Rockstar or someone with this trophy in a public multiplayer match.)

har du 100% på spelet.

Fram tills Dlc:na släpptes. Då sänktes det till 90% c:a Så om du vill ha "100%" så måste göra dlca med.

Men jag räknar aldrig dlc. Platinum står för 100% av ett spel. Sen kan det stå 85% eller vad som helst, men det beror alltså på dlcn.

Och vaddå du är inte ute efter Platinum. Vad är poängen att sitta och göra storyn (eller spelet om man nu vill kalla det så) till 100% sen hoppa de sista trofeerna? Det är som att springa maraton och sen ge upp efter 3,5 mil.

Har du 100% efter listan är det bara ett par trofeer till platinum. Och det är kanske 3 som är lite små jobbiga. Posse trofeen tex. Men jag kan hjälpa dig.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej det finns olika sätt att räkna på det.

Det du är ute efter är 100% på storyn och allt som du kan låsa upp. Vapen etc...

När du gjort allt, enligt listan, så komemr det inte att stå 100% om du jämför med någon kompis. Det har hamnat runt 80% tror jag.

Skall du få 100% på hela spelet är du tvungen att ta onlinetrofeerna med.

(Och givetvis de andra trofeerna i spelet med.

Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session.

Create a posse and get the maximum number of members.

Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches .

Reach the top rank for multiplayer experience.

Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

Maintain a max wanted level for 10 minutes and escape alive in a public Free Roam session.

Kill a Rockstar or someone with this trophy in a public multiplayer match.)

har du 100% på spelet.

Fram tills Dlc:na släpptes. Då sänktes det till 90% c:a Så om du vill ha "100%" så måste göra dlca med.

Men jag räknar aldrig dlc. Platinum står för 100% av ett spel. Sen kan det stå 85% eller vad som helst, men det beror alltså på dlcn.

Och vaddå du är inte ute efter Platinum. Vad är poängen att sitta och göra storyn (eller spelet om man nu vill kalla det så) till 100% sen hoppa de sista trofeerna? Det är som att springa maraton och sen ge upp efter 3,5 mil.

Har du 100% efter listan är det bara ett par trofeer till platinum. Och det är kanske 3 som är lite små jobbiga. Posse trofeen tex. Men jag kan hjälpa dig.

Men listan finns ju för att underlätta jakten på 100%. Då måste det ju vara det som står där som gäller.

Och vad menar du med 100% på hela spelet? Snackar du troféer då eller?

Det jag vill åstadkomma är att jag vill gå in i stats och se att jag klarat spelet till 100%, dvs gjort allting som finns med på listan.

Varken multiplayer eller trophies ska behövas då.

Och nej, jag vill inte ha platinum. Jag vill helt enkelt bara klara spelet till 100% så jag kan dra ut på det lite extra. Troféer kanske jag tar senare, det vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad menar du med 100% på hela spelet? Snackar du troféer då eller?

Och nej, jag vill inte ha platinum. Jag vill helt enkelt bara klara spelet till 100% så jag kan dra ut på det lite extra. Troféer kanske jag tar senare, det vet jag inte.

Ja jo det gör jag i princip.

Nåja ändrar du dig så säg till. Hjälper gärna till. Eller så kan vi bara lira lite MP. Du hade gillat det. Ruggit skoj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker det är smått irriterande ibland då man kanske av misstag råkar dra ut vapnet och så kommer det någon jävel och skjuter på en för det.

då skjuter man ju så klart tillbaka och då förlorar man honor. what the fuck. he started it.

Ta på dig bandanan så slipper du förlora honor iallafall. :)

Trailer för Legends and Killers.

http://www.gametrailers.com/video/exclusiv...red-dead/702549

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker det är smått irriterande ibland då man kanske av misstag råkar dra ut vapnet och så kommer det någon jävel och skjuter på en för det.

då skjuter man ju så klart tillbaka och då förlorar man honor. what the fuck. he started it.

Den lilla honor som du förlorar är ingenting mot den honor du vinner när du klarar uppdrag imo. Men annars kan du ju alltid svälja hedern och springa därifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...