Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Jag stötte aldrig på några buggar i den releasen :o

Okej. Well. Det var ett error att den laddades upp. Den releasen var inte klar och inte heller testad. Därför hade många problem med att få det att funka eller andra problem.

“Just wondering do you have a released date planned for the [Hunting and Trading] outfit packs to come out?” - StompingSnakes

“When are the Savvy Merchant and Expert Hunter outfits going to be available?” - TXConfidnz

“Is the Hunter and Merchant pack out?” - Jack-Trey

“It's out already? I don't see anything.” - Rodriguer2000

“Only PS3 Why is it not on Xbox LIVE?” - SFX6669

Just to clear this one up – an incomplete and unfinished version of the Hunting and Trading Outfits Pack was uploaded in error on PlayStation Network in Europe temporarily last week. This was not the final version, is missing some features, and has not been fully tested – which is why some PS3 users in Europe who saw and downloaded it experienced some technical issues trying to use it. For this reason, we recommend that if you’ve downloaded it, you delete it. The real deal Hunting and Trading Outfits Pack will be made available within the next couple of weeks worldwide – and we’ll tell you all about it right here then.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inget bestämt datum tror jag?

Men det ska släppas i höst iallafall.

Precis. Det ska komma i höst men har ännu inget bestämt datum. Jag skulle dock tippa på att ett datum visas imorgon i slutet av trailern.

Om inte så lär vi ändå inte behöva vänta mycket längre (på att få veta releasedatum).

Jag skulle gissa på sent i Oktober (runt Halloween) eller första halvan av November.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker singelplayer är roligast. Men visst är det riktigt kul att spela Online också. Lite som ett mindre MMO.

Jag tycker det är värt en månads Live iallafall. Gör som jag gjorde och vänta tills de har extrapris på Live. :)

Men jag vill varna dig, XBox Live Gold är lite knepigt att avsluta. Man måste visst ringa dem och säga till att man vill sluta.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är roligast i RDR enligt er, single- eller multiplayer? Är det värt att fixa live för att få köra multiplayer?

Multiplayer, lätt. Sjukt kul att skapa en posse och bli den största och mest dominanta.

Har haft spel där vi totalägt alla som var inne.

Vi var full posse, 8 st, men alla följde oss och gjorde hideouts. Alla som startade posse krigade vi med tills de var helt eliminerade.

Men roligast är när man har ett helt lag där det bara flyter. Man klarar en hideout på nolltid, man spelar igenom alla. Alla samarbetar, sen gör man lite matcher mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis... Så jävla bra. Lovin' it. Can't wait!

Hmm jag är kluven. Blev inte alls taggad av trailern som jag hade hoppats på. Zombies i ett vilda västern-spel? :confused:

Vad är det som säger att zombies måste vara någonting modernt?

Jag har enda sedan dem annonserade dlct varit för det, och aldrig någonsin skeptisk... Det passar ju skitbra. Tänk dig spökstäderna, slätterna och kyrkogårdarna, fulla med zombies. Helt underbart.

Och här är en remake av trailern som jag gjort med en låt från Call Of Duty's Nazi-Zombieläge:

Ni får allt klicka er in och se den på YouTube så att view-counten stämmer bättre. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som säger att zombies måste vara någonting modernt?

Jag har enda sedan dem annonserade dlct varit för det, och aldrig någonsin skeptisk... Det passar ju skitbra. Tänk dig spökstäderna, slätterna och kyrkogårdarna, fulla med zombies. Helt underbart.

Det jag tänker är att det inte kan vara så många zombies, då det oftast var mindre byar förr.

Så det blir ju ingen L4D massaker. Känns som att när man dödat 10-15 st så borde det vara tomt.

Men jag är pepp på DLCn!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som säger att zombies måste vara någonting modernt?

Jag har enda sedan dem annonserade dlct varit för det, och aldrig någonsin skeptisk... Det passar ju skitbra. Tänk dig spökstäderna, slätterna och kyrkogårdarna, fulla med zombies. Helt underbart.

Menade inte att zombies behöver vara något modernt, absolut inte. Men det känns bara inte så "cowboy" för mig :confused:. Hoppas innerligt när jag spelar det sen att jag ändrar uppfattning :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte heller att zombies passar sig i vildaväxtern;någon enstaka, men ett tiotal känns för mycket. Sedan tycker jag att zombies, bigfoot etc. hör mer hemma i spel som fallout än gta och red dead. Hur som helst: Rockstar tjänar feta pengar på att släppa DLC's med tanke på hur populärt red dead vilket betyder att många köper det. Personligen så köper jag inte dessa DLCS. Kanske att jag möjligtvis köper någon enstaka. Allt som står för DLCS har gått överstyr enligt mig och en del av red deads dlcs är ren skit tycker jag och jag känner lukten av girighet.

Tackar vet jag förr då man släppte en färdig produkt och då DLCS sågs som något magiskt tillägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...