Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hur mycket skyddar egentligen bandanan ens identitet? Jag har fått för mig att jag ska kunna 'röra mig fritt' så att säga med bandanan på mig. Men trots det så blir jag ständigt attackerad i Thieves Landing även fast jag har den på.

Tror inte att den skyddar din identitet, har för mig att den gör så att mätaren mellan gott och ont stannar där den är för tillfället.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt?

Spoilade han vad som hände eller bara vad man gör i uppdraget och varför?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt?

Har en kompis som spoilar som fan och tycker inte det är något fel med det = ingen gamer. Blir så lack på sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nästan spelat klart storyn då en kompis avslöjar vad sista uppdraget handlar om. Det var en väldigt jobbig känsla som spred sig i kroppen. Förtvivlad, hopplöst och utmattad är ord som kan beskriva hur jag kände. Inte av vad som händer i spelet, utan av att han förstörde spelet för mig. Nördigt?

Det tycker jag inte, man vill ju själv uppleva sakerna i spel och även i film. Inte att någon ska berätta i förväg vad som kommer att hända, på något sätt så är det att få uppleva någonting för första gången som är tjusningen med spel.

Jag minns att jag en gång spelade ett spel där jag var en aning efter mina kompisar som hade klarat ut det. Då höll de på och fjantade och låtsades spoila slutet hela tiden, så det slutade med att jag speedrushade genom hela spelet för att slippa vara rädd för att höra spoliers om spelet varje gång jag träffade dem. Det var inte så kul då jag är en sådan som inte vill jäkta i spel, utan jag vill ta det lugnt och avancera i framåt i min egen takt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoilade han vad som hände eller bara vad man gör i uppdraget och varför?

Han berättade bara vad som händer i uppdraget,

vad man får slåss mot.

Och det ville jag absolut inte veta. Speciellt inte när jag hade kommit till det stadiet i spelet där

jag hänger med familjen

och trodde att jag typ var klar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han berättade bara vad som händer i uppdraget,

vad man får slåss mot.

Och det ville jag absolut inte veta. Speciellt inte när jag hade kommit till det stadiet i spelet där

jag hänger med familjen

och trodde att jag typ var klar.

Okej. Well han berättade ju inte allt iaf. Finns fortfarande ett par saker kvar som du inte vet. Det kan vara upp och / eller ner... Det kan vara simpelt eller komplicerat. Bra eller dåligt.

Så once again, don't worry, hand spoilade inte allt och hur det slutade. :)

EDIT: Om det förresten är någon som vill spela på 360 nu så säg bara till så kör vi!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...