Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Pixignom, dam vad kass du är!

Att du av alla människor INTE hjälper mig är sjuuukt förvånande. Shit vad dåligt. Vad är anledningen till din passivitet? >_>

Oj, sorry. Du kanske tror att jag har dissat dig med tanke på att det står att jag spelar, men jag har bara inte orkat stänga av. :P

Jag lovar att hjälpa dig imorgon 21.00. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att nu ha klarat storyn så kan jag med glädje säga att Red Dead Redemption är det bästa spelet jag någonsin kört. Underhållning i sin renaste form är vad det är! Jag gillade verkligen John Marston!

Fy fan vad jag blev ledsen i slutet av storyn när han dör! Satt nästan och grät! Visst är det coolt att man kan fortsätta spela som Jack, men det känns inte lika kul.

Jag kommer aldrig ge ifrån mig RDR, det är min favorit i min nuvarande spelsamling!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha spelat det här ett tag nu (kom härförleden till Mexiko) måste jag säga att RDR är ett imponerande spel, värt varenda cent. Underhållningsvärdet är lika med eller till och med snäppet högre än GTA IV. Det jag gillar mest är stämningen och känslan; allt för ofta när ambitiösa spelmakare och Hollywood tar sig an västerngenren brukar det resultera i uppiffad maskeradvästern á la Buffalo Bills varietéföreställningar men här har man istället valt att göra allt ganska skitigt och rått, precis som det var, vilket jag uppskattar. Karaktärerna och röstinsatserna tillhör också den högre skolan och till skillnad från IV finns här ett veritabelt ymnighetshorn av intressanta, djupa och minnesvärda figurer. På min värdighet och heder som gentleman kan jag varmt rekommendera det här spelet; är man ägare av ett exemplar 360 eller PS3 måste man ha Red Dead Redemption i sin spelsamling.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är man ägare av ett exemplar 360 eller PS3 måste man ha Red Dead Redemption i sin spelsamling.

Indeed! :wub:.

Dessutom vet jag inte hur många gånger jag bara har stannat till och tittat på naturen. De har fångat känslan av öken, berg, western, you name it på ett helt otroligt bra sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du fick hjälp, var "afk" när du skickade mailen :wub:.

Np. =)

Har bara 2 achivments kvar till Platinum.

Levla till level 50 (det måste jag göra själv) och assistera någon i en gang hideout 10 ggr.

Tänkte ta det på freeround (vilket visserligen är jobbigt för ofta startar någon en hideout på andra sidan världen och de flesta är döda när jag komemr dit.

Hittade dock denna, men då måste man vara två. Så, nån som vill ta denna trofeen imorgon? =D

nehe, YT taggarna verkar inte funka?

http://www.youtube.com/watch?v=0EWk05d05jY

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan nog hjälpa dig med den. :wub:

Edit: Youtube-taggen funkar, så du vet.

Tack. Om du orkar, hade varit sjukt snällt. verkar gå snabbt det där ju. Skjuta lite hästar.

Och som sagt, hjälper gärna er med online trofeer. Gick ganska smidigt att fixa den jobbiga posse up tex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag kan även jag vara med och lira är brudfri + ingen fotboll ikväll :)

Ja, ska vi köra? vice_c skulle vilja ha hjälp med ovanstående om du vill. Kan hjälpa dig med nån trofe med om du vill.

Kanske är bättre om du och Vice kör då, eftersom jag inte är brudfri. :):D-_-:wub:

Edit: Mer DLC!

http://www.joystiq.com/2010/07/08/red-dead...st-due-in-augu/

Mer DLC? Yeey

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF! det där fick ju inte hända......min John........ länge sedan jag blev såhär tagen av storyn haha, visst slutet i dragon age är episkt men det här var fan speciellt... Men vad göra nu? fortfarande inte sett några credits och kan återigen inte hitta några uppdrag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF! det där fick ju inte hända......min John........ länge sedan jag blev såhär tagen av storyn haha, visst slutet i dragon age är episkt men det här var fan speciellt... Men vad göra nu? fortfarande inte sett några credits och kan återigen inte hitta några uppdrag ^^

Ta dig till tågstationen i Blackwater. =)

Och se till att göra alla sidouppdrag. Strangers mm

Du har ju missat jätte mycket av spelet.

http://socialclub.rockstargames.com/games/rdr/checklist.html

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...