Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Har ganska nyligen kommit till Mexico men jag har redan tröttnat på spelet. Många av uppdragen känns så obetydliga för Marstons ändamål och det känns som man gör samma sak hela tiden.

Tro mig, det kommer en sjuhelsikes plot-twist i Mexico!

För er som klarat Mexico så menar jag ju självklart

när Mexikos regering bestämmer sig för att backstabba John

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar.

Ja, men låt det ladda stäng inte av. Du kommer att få ett error sen kommer ni tillbaka till gården där ni väljer karaktär. Sen startas det om och då funkar det.

Kan hända på lite olika maps

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyligen laddat ner Co-op-uppdragen och jag tycker att de är asnajs att köra. Dock så har jag inte kunnat köra The River än, eftersom spelet bara laddar och laddar och laddar när jag försöker starta det. Har någon annan råkat ut för detta problem? Jag har spelet till Xbox, om någon undrar.

Det löste sig av sig självt trots allt. Det här spelet är mysko ibland. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säkert någon som tagit upp detta innan, men....jag hade missat det.

http://playstation-3.se/news/2010-07-10/4_...Redemption.html

Jag tycker det var ett rimligt pris. 90kr. Jag undrar om Legends & Killers pack enbart fokucerar på multiplayer eller om det också kommer att lägga till nya grejer i singleplayer, såsom de nio nya områdena. Isåfall vore det mycket synd. Skulle verkligen vara kul med något nytt till singleplayer.

EDIT: Önsketänkande från mig är typ att Tall Trees skulle bli ett större område eller att det skulle vara möjligt att strosa runt på Redemption mountains!

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En varning bara:

"Our next title update, planned for release on both Xbox LIVE and PlayStation Network within the next month, will include measures to counter hacking and cheating. Those who have been detected to be cheating beyond a shadow of doubt will be promptly banned from the Red Dead online world for a period of our discretion," skriver Rockstar."

Jag skulle rekommendera att inte använda t.ex Red Dead Redemption Editor eller dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En varning bara:

"Our next title update, planned for release on both Xbox LIVE and PlayStation Network within the next month, will include measures to counter hacking and cheating. Those who have been detected to be cheating beyond a shadow of doubt will be promptly banned from the Red Dead online world for a period of our discretion," skriver Rockstar."

Jag skulle rekommendera att inte använda t.ex Red Dead Redemption Editor eller dylikt.

Red Dead Redemption Edito? Vad är det?

Och hur skall man kunna ha fuskat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...