Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Inte mycket mer att berätta än att det åskade och blixtrade runt huset som om självaste Tor var förbannad på mig. Och det vägrade försvinna. Jag tog det säkra före det osäkra och drog ut modemet, stängde av datorn, TVn och allt annat. Av erfarenhet har jag lärt mig att ta det säkra före det osäkra.

Hmm, när jag

sköt hatten av någon

så fick jag upp ett medelande "Avatar unlocked". Någon som vet vad det betyder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte mycket mer att berätta än att det åskade och blixtrade runt huset som om självaste Tor var förbannad på mig. Och det vägrade försvinna. Jag tog det säkra före det osäkra och drog ut modemet, stängde av datorn, TVn och allt annat. Av erfarenhet har jag lärt mig att ta det säkra före det osäkra.

Hmm, när jag

sköt hatten av någon

så fick jag upp ett medelande "Avatar unlocked". Någon som vet vad det betyder?

Om du kör på xbox så kan du unlocka grejer till din avatar oså. Finns på några spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch nej. Märks att det inte är Rockstar North som gjort det. Animationerna är finfina, men övergången mellan animationerna är ofta hackig och ojämn. Vissa animationer är dessutom inte speciellt finjusterade imo. Att hoppa ser jättefult ut om man bara står på marken. Det ser ut som om dem gjort hopp-animationen endast utifrån hur det ser ut att hoppa över tågtaken. Att sedan hoppa med hästarna kan vara riktigt fult, om man kommer över minsta kulle så gör dem först sin hopp-animation, och sedan efter det så shar dem knappt någon animation och faller till marken igen, innan dom kan börja springa igen (animationsmässigt... man stannar ju inte).

Och så är det mest i multiplayer det är buggar. Osynliga vapen, karaktärer och djur... Flygande djur. Lagg. Och så har jag bara kunnat joina ett publikt spel en enda gång. De andra gångerna har jag direkt blivit kickad, och så har spelet fastnat i laddningen då det laddar en privat free-modesession.

:/ Jag hade ju mina misstankar om att det skulle vara rätt lamt i free-mode känslan , utöver alla sidouppdrag och aktiviteter alltså, och det känns det som om det är, tror jag. Men jag har inte kunnat fokusera så mycket på det då det varit alla dessa andra saker som fångat mina ögon. Mycket tråkigt. Det trodde jag inte. :doh:

Social Club kunde jag inte logga in på heller (via spelet).

Hoppas det blir bättre imorgon när det officiella releasedatumet är, och att dom öppnar nya servrar då, isf... Och så att dom patchar buggarna i multiplayer så fort som möjligt.

Annars är single playern än så länge relativt roligt. Ingenting superspännande. IVs var mer tilltalade imo. Men det blir väl roligare sen när man låser upp tågen och dynamit och börjar tjäna mer pengar. Man är ju döfattig i början och kain inte göra någonting. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5/5.. Det är verkligen att dra ner betyget. :doh: För min del är singleplayer det viktigaste så lite buggar i multi gör mig inte så mycket. Tycker dock att det verkar väldigt slarvigt gjort om det är som du säger! Hur är grafiken i spelet förresten? Bättre eller sämre än i IV? Hur mycket over the top-action jämfört med IV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående hoppgnället. Det är ju exakt samma animation i GTA IV som i RDR när man står still och hoppar.

Jag har förövrigt inte stött på några buggar ännu. Låter som att du fått dig en riktig asdgvdafsgbx-kopia, VickeX.

Sista editen: Niggas please, jag förstår inte ens hur eller varför ni jämför detta spel med GTA IV. Visst, det finns saker som är väldigt bekanta, men att börja med "i GTA IV kan man göra si och så, men inte i RDR = Jävla skitspel" är så enormt larvigt.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...