Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Köp på faktura och få en 10 dagar på sig eller låna av föräldrarna? Så jäkla svårt kan det inte vara att fixa en femhundring.

Jo, om man spenderat 4000 på en ny mobil, 1000 till flickvännen som fyllde år, och jag vågar inte änns tänka hur mycket det gått åt att fixa bilen.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, om man spenderat 4000 på en ny mobil, 1000 till flickvännen som fyllde år, och jag vågar inte änns tänka hur mycket det gått åt att fixa bilen.

Precis, det handlar inte alltid om att man inte har pengar. Pengarna kanske finns där men alla behöver inte ha en ekonomi som tillåter ett spelköp för 500:- just i det här läget. Svårare än så är det inte.

Jag själv har ännu inte bestämt mig om jag ska köpa på en gång eller om jag ska vänta lite, återstår att se :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderade på att boka detta spel, men när jag kikar bort mot min spelhög finns det fortfarande tre spel som är inplastade och ett flertal som jag inte klarat än. På Steam har jag ganska nyligen köpt runt tio spel och funderar på att kanske skaffa en ny subscription på WoW.

Hoppas jag har hunnit spela klart när detta släpps på PC... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GameStop har ett grymt erbjudande just nu som jag ska utnyttja! Man betalar 100 kr för RDR Limited Edition mot att man byter 2 spel. Exkluderingslista över spel som man inte kan byta in finns på deras hemsida! Jag ska byta Saboteur och Motorstorm: Pacific Rift tex.

EDIT: Ringde till GameStop i Fältöversten. Man måste komma med spelen man vill byta ut innan releasen av spelet, och killen jag pratade med sa att det är bäst att göra det så snabbt som möjligt. Om RDR skulle börja säljas tidigare än den 21:a i andra butiker så börjar de också sälja, och då tar kampanjen slut! Observera att om du vill ha RDR till tex 360 så måste du byta ut två 360 spel. Samma grej med PS3. Man måste inte betala extra för själva förhandsbokningen. Ta bara med två spel och 100 kr :wub:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GameStop har ett grymt erbjudande just nu som jag ska utnyttja! Man betalar 100 kr för RDR Limited Edition mot att man byter 2 spel. Exkluderingslista över spel som man inte kan byta in finns på deras hemsida! Jag ska byta Saboteur och Motorstorm: Pacific Rift tex.

EDIT: Ringde till GameStop i Fältöversten. Man måste komma med spelen man vill byta ut innan releasen av spelet, och killen jag pratade med sa att det är bäst att göra det så snabbt som möjligt. Om RDR skulle börja säljas tidigare än den 21:a i andra butiker så börjar de också sälja, och då tar kampanjen slut! Observera att om du vill ha RDR till tex 360 så måste du byta ut två 360 spel. Samma grej med PS3. Man måste inte betala extra för själva förhandsbokningen. Ta bara med två spel och 100 kr ^_^

Det där låter lockande eftersom jag är in a need of money. Men byta in spel svider tycker jag :)

Såg att dom tar in MW2. Skulle helt klart kunna byta det efter som att jag hatar skiten. Men sen står det mellan Left 4 dead 2 och Batman: Arkham Asylum.

Svårt val. Har iofs l4d2 till PC också, spelar mest på PC. Men har ändå kompisar som lirar det på 360. Men jag vet inte!! :(

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sändning 1:

Red Dead Redemption - Limited Edition inkl. förbokningserbjudande - [360] [2010-05-21] 1 st á 599 kr

:3

Har fan 3 spel som jag inte spelat ut nu, hur fan ska jag ha tid?!

spel>allt annat onödigt i livet som inte spelar någon roll ^_^

Blir nog att beta in MW2 och batman imorgon!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...