Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som hatar att äta chips + spela TV spel. Blir så förbannat kletigt och vidrigt på kontrollen. Nej det får bli godis som inte kletar av sig :naughty:

Nä, jag brukar heller inte äta chips när jag spelar. Kladdigt, som du säger. Men kanske för en gångs skull...

Enormt taggad man är nu. Lär ju låsa in mig den dagen och inte ta en enda paus förutom för kiss!

Vad är du för en gamer. Det är ju det som tomma Coca flaskor är till för. :P

Beef Jerky är ju äckligt :)

Whiskey och en stor köttbit ska det vara!

Whiskey och en burk bönor. :D

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som hatar att äta chips + spela TV spel. Blir så förbannat kletigt och vidrigt på kontrollen. Nej det får bli godis som inte kletar av sig :naughty:

Enormt taggad man är nu. Lär ju låsa in mig den dagen och inte ta en enda paus förutom för kiss!

Det mesta godiset är ju kladdigt ändå, även om man inte märker det direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Info om varför RDR blir ett 18+ spel

Delivering packages of drugs (e.g., opium)

Blood often spurts out of characters when shot; head shots and knife attacks result in much larger sprays

The game contains a scene in which two characters have sex on a table

One sequence depicts a man injecting himself with a syringe filled with cocaine. Language such as "fuck," "cunt," and 'shit" can be heard in the dialogue.

In one sequence, a bloodied and mutilated corpse can be seen hanging from the rafters of a barn

Smaskens!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär väl vara som med de senare Grand Theft Auto-spelen att PC-versionen släpps vid ett senare tillfälle och då är det bara att damma av datorn från NASA och plocka ner den från vinden igen.

Mjo, utvecklare tjänar mer pengar om man väntar med att släppa spel till PC.

Men jag tror att det kommer komma. Helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kommer de inte till pc :>

;)

Lär väl vara som med de senare Grand Theft Auto-spelen att PC-versionen släpps vid ett senare tillfälle och då är det bara att damma av datorn från NASA och plocka ner den från vinden igen.

Mjo, utvecklare tjänar mer pengar om man väntar med att släppa spel till PC.

Men jag tror att det kommer komma. Helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...