Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Awesome!!

Hoppas bara att frameraten blir stabil vilket den inte verkar vara i trailern. Har inte varit så här hypad för ett spel sedan GTA: Vice City Stories skulle släppas till Playstation 2! Allt ser så jävla bra ut! Vilda västern och Rockstar Games, kan det bli bättre? :D

När man kollar på en YouTube fim i HD så har frameraten börjat droppa rejält! Så var det inte innan de bytte design! Så det är nog YouTubes fel att frameraten är dålig, inte Rockstars :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
När man kollar på en YouTube fim i HD så har frameraten börjat droppa rejält! Så var det inte innan de bytte design! Så det är nog YouTubes fel att frameraten är dålig, inte Rockstars :D

Jaha, då är det nog därför, man måste bara hata YouTubes nya design (förutom att den är ganska snygg).

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser bara bättre och bättre ut! Vilken natur! Att sen få utforska den med vänner är ett stort plus, men det är singleplayerupplevelsen som är viktigast för mig!

Jaja, våga inte rida ut i öknen utan mig. Vi får spela ihop!1

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YouTube visar ju bara 30fps också, så det ser inte riktigt korrekt ut.

Men jar har också upplevt lite lagg i någon trailer även fast en jag laddat ner den från R* Newswire själv och sedan spelat upp i full storlek, på xboxen och på tvn. Men bara någon gång. Kan ju varit någonting i trailern eller så. Är nog ingen fara för spelet iaf. GTA brukar ju kunna gå ner lite i fps ibland men det är ändå lika kul.

Om nu så skulle vara fallet så får man se förbi det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Dead Redemption: Gunslingers är verkligen otroligt beroendeframkallande! Jag brukar aldrig falla pladask för några Facebook apps, men just RDR: Gunslingers är verkligen något utöver det vanliga!

http://apps.facebook.com/reddeadgunslingers/

Min karaktär heter Red "The Deadman" och föddes 1850 i Death Valley! Vad heter din karaktär? <_<

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Dead Redemption: Gunslingers är verkligen otroligt beroendeframkallande! Jag brukar aldrig falla pladask för några Facebook apps, men just RDR: Gunslingers är verkligen något utöver det vanliga!

http://apps.facebook.com/reddeadgunslingers/

Min karaktär heter Red "The Deadman" och föddes 1850 i Death Valley! Vad heter din karaktär? <_<

"Användningen av applikationen "Red Dead Redemption: Gunslingers" har begränsats

Den här applikationen är inte tillgänglig för dig. Om du vill se andra applikationer, går du till Applikationskatalog."

Säg inte att det är åldersgränser på facebook apps. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Användningen av applikationen "Red Dead Redemption: Gunslingers" har begränsats

Den här applikationen är inte tillgänglig för dig. Om du vill se andra applikationer, går du till Applikationskatalog."

Säg inte att det är åldersgränser på facebook apps. D:

Fan vad synd! Men det är faktiskt rätt brutalt! Får man in en critical strike i huvudet så exploderar hela ansiktet i en blodig sörja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox 360, har inte PS3 och om det nån gång skulle komma till PC så är min dator för dålig...

Har också bara 360. PC skulle vara nice, men vet inte om jag orkar vänta. Kan ju ta ett tag om det nu ens kommer till pc.

Kanske blir som med GTA annars, att jag köper till båda <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt XBox 360 men multiplayern får mig att fundera på PS3. Fast en kompis till mig som ska skaffa till XBox 360 protesterar och tycker att jag borde skaffa XBox Live Guld istället. :)

Varför betala för multiplayer när du kan få det gratis? Come, join the PS3 army <_<

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...