Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Titta på bilden ett bra tag och låt Marston "flyta ihop" med bakgrunden. Då ser det faktiskt rätt ballt ut. Låter säkert konstigt, men det funkar för mig :)

På det första omslaget ser Marston mer ut som Lee Van Cleef. På det nya har han mer personliga drag.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Limited Edition finns nu att förboka på Game.se till normalpris.

Limited Edition innehåller:

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT: John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

THE WAR HORSE: There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.

THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK: The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.

ORIGINALLY SCORED SOUNDTRACK

De 3 DLCerna är promotion grejor som de i USA får ett av beroende på var de bokar spelet men vi i Europa får alla 3 plus ett soundtrack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två GTAsajtare möts på paradgatan i en sliten liten håla någonstans i öknen. De ställer upp sig med ansikterna mot varandra enligt klassisk manér och väntar tills klockan slår 12.00. För när den gör det, då... BANG! BANG!

Jag kan inte vänta :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser lite GTA-aktigt ut.. vilket jag inte tror passar in på ett western spel imo

Annars ser allt annat perfekt ut!

Definiera "GTA-aktigt". Menar du att det ser ut som IV? Samma grafik, rörelser, karaktärsmodeller och så? Eller menar du att man kommer ha väldigt mycket att göra i en stor öppen värld?

Båda grejerna är positiva imo :(

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

FZ:s Förhandstitt på Red Dead Redemption!

"De timmar jag fick med singleplayerdelen säger en del om vad vi har att vänta - ett spel mättat med westernstämning och den närmast patenterade GTA-känslan. Det bådar förstås gott, fast samtidigt känner åtminstone jag viss mättnad efter de tre senaste äventyren i Liberty City. Mycket må vara extremt välgjort, men faktum är att Rockstars uppdrag i stort sett har varit desamma ända sedan GTA III. Jag vill ha mer variation och jag vill slippa ta mig över halva kartan gång på gång för att göra snarlika skjutuppdrag. Utvecklarna lovar sparpunkter mitt i uppdragen, men jag anar ändå att upplägget blir det gamla vanliga - uppdraget aktiveras, vägen dit är för lång och kantas av dialog, och väl på plats ska en mängd halvtaffliga AI-figurer mejas ner."

Låter som att det kan bli ganska enformiga uppdrag, hoppas bara att det inte blir lika enformigt som i GTA IV så är i alla fall jag nöjd. :(

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FZ:s Förhandstitt på Red Dead Redemption!

"De timmar jag fick med singleplayerdelen säger en del om vad vi har att vänta - ett spel mättat med westernstämning och den närmast patenterade GTA-känslan. Det bådar förstås gott, fast samtidigt känner åtminstone jag viss mättnad efter de tre senaste äventyren i Liberty City. Mycket må vara extremt välgjort, men faktum är att Rockstars uppdrag i stort sett har varit desamma ända sedan GTA III. Jag vill ha mer variation och jag vill slippa ta mig över halva kartan gång på gång för att göra snarlika skjutuppdrag. Utvecklarna lovar sparpunkter mitt i uppdragen, men jag anar ändå att upplägget blir det gamla vanliga - uppdraget aktiveras, vägen dit är för lång och kantas av dialog, och väl på plats ska en mängd halvtaffliga AI-figurer mejas ner."

Låter som att det kan bli ganska enformiga uppdrag, hoppas bara att det inte blir lika enformigt som i GTA IV så är i alla fall jag nöjd. :(

Trist...

Men förhoppningsvis så blir det roligare att free-roama i Red Dead än i GTA IV. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Trist...

Men förhoppningsvis så blir det roligare att free-roama i Red Dead än i GTA IV. :P

Ja, tänkte just på det, jag hoppas att det kommer finnas extremt mycket att göra, GTA IV var ganska enformigt efter storyn tyckte jag. Fanns inte så jättemycket att göra i Liberty City mer än det gamla vanliga.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad är det ni vill göra egentligen då? Öppna kylskåp genom att dampa på X och sedan blanda ihop en grönsakssoppa?

Jag känner ingen oro på grund av bristen på variation direkt, världen ser så sjukt levande ut att även om alla uppdrag bara består av skjutande kommer spelet rocka. Däremot tror jag knappast det kommer vara fallet, tror variationen inom det man kan hoppas på och som passar inom western kommer att gå att göra (vilket de väl också sagt i någon intervju vill jag minnas - att de tänkt igenom alla coola westerntypiska saker i filmer/böcker och försökt ta med allt som passar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...