Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Några av grejerna som fick mig att fastna för RDR var något jag läste i en preview från Gamespot:

A dedicated "ecology" system ensures you'll encounter snakes, armadillos, cougars, wolves, coyotes, mountain lions, buzzards and even bears along your journey.

...expect to get the occasional friendly invite such as sharing a campfire meal with some pilgrims after dark.

Fan så mysigt :rolleyes:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

NY TRAILER!

DET SER JU BARA SÅ JÄVLA NAJS UT :(! Förstår inte varför spelet inte hypas!

För övrigt så står det på Rockstars officiella hemsida att spelet släpps i April nästa år. Nästan ett halvår ;)

EDIT: Är det bara jag som älskar John Marstons röst? Badass!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG SÅ JÄVLA SNYGGT DET SER UT!!!! HUR VERKLIGA RÖRELSER SOM HELST!!! SNYGGARE ÄN UNCHARTED 2!!!!! HYPE HYPE HYYYYYPE!!! :rolleyes:

<_<

Älskar att få se lite Rockstarhumor också! (Gubben som inte förstår hur telefonen funkar). Så jävla typiskt Rockstar Games <_<

Den här videon bekräftar bara vad jag alltid vetat, RDR kommer utmana Mafia 2 om GOTY.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog rätt svårt att göra demos av free-roam spel tyvärr :D. Brutal Legend är ett undantag, men det demot utspelade sig på en linjär del av kartan som man inte kommer åt senare.

Svårt tror jag inte. Skate och Skate 2 lyckades ha demon, det är bara att släppa en del av kartan.

Men som nån sa, Rockstar har inte släppt ett demo på länge (om nånsin?), så dom lär inte göra det nu heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...