Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

hade aldrig någonsin ens hört om detta spelet förrens igår när min kompis drog upp det! visst hade jag hört namnet, men aldrig kollat vad det faktiskt var för spel.

vi satte direkt igång gametrailers o kollade igenom i stort sätt allt dom hade att erbjuda, och jag är förbluffad.

detta spelet verkar genialt, roligt, originellt, och det verkar överbra! Älskar alla små detaljer, friheten,djuren,dueller,vapnen & sidouppdragen, ja i stort sätt allt! läste sen dessutom denna som ja quote;at, och blev bara mer sugen på spelet!

dock är det så nu att jag har inte mycket cash då jag inte planerat redan att köpa spel nu denna månad. så ja undrar om de finns någon ställe som man kan dela upp kostnaden över typ 2 månader eller så? avbetala alltså! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hade aldrig någonsin ens hört om detta spelet förrens igår när min kompis drog upp det! visst hade jag hört namnet, men aldrig kollat vad det faktiskt var för spel.

vi satte direkt igång gametrailers o kollade igenom i stort sätt allt dom hade att erbjuda, och jag är förbluffad.

detta spelet verkar genialt, roligt, originellt, och det verkar överbra! Älskar alla små detaljer, friheten,djuren,dueller,vapnen & sidouppdragen, ja i stort sätt allt! läste sen dessutom denna som ja quote;at, och blev bara mer sugen på spelet!

dock är det så nu att jag har inte mycket cash då jag inte planerat redan att köpa spel nu denna månad. så ja undrar om de finns någon ställe som man kan dela upp kostnaden över typ 2 månader eller så? avbetala alltså! :>

Fråga dina föräldrar. Då slipper du också räntan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som om spelbutiken har billigast (488:-, limited: 528:-). Funderar på att boka därifrån, någon annan som gjort det? aldrig beställt något därifrån tidigare, är det bra skit?

Jadå, spelbutiken har jag köpt från. Det var iofs ett tag sen jag köpte något öht.

Men spelbutiken har jag inte haft några problem med alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som om spelbutiken har billigast (488:-, limited: 528:-). Funderar på att boka därifrån, någon annan som gjort det? aldrig beställt något därifrån tidigare, är det bra skit?

Jag handlade alltid från Spelbutiken innan. De är oftast de billigaste. Förr var de också de snabbaste för man fick alltid spelen ett par dagar innan releasen. Men sedan de bytte ägare så är det mycket mer sällsynt nu. Men man får det garenterat på releasedagen.

Förtillfället så kör jag med game.se för där får man typ alltid ett par dagar före releasen och de har dessutom förbokningsmatrial. Men om du bara bryr dig om spelet och priset och inte bryr dig så mycket om chansen att få det före releasen så är Spelbutiken bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här skriver Rockstar på Facebook:

Look for an updated Features page tomorrow on the official site that includes a quiz to gauge how much of an honorable person you may or may not be.

Plus lite nya bilder:

Marston can greet townsfolk with a tip of the hat.

If you surrender to the law, expect to do time for your sins.

Man kan sitta i fängelse :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som om spelbutiken har billigast (488:-, limited: 528:-). Funderar på att boka därifrån, någon annan som gjort det? aldrig beställt något därifrån tidigare, är det bra skit?

Spelbutiken funkar prefekt. Beställt många spel därifrån och har inte haft något problem. Fraktfritt och snabbt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter vanligtvis i Trophies/Achievements, men just de här gillar jag faktiskt.

"Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player"

"Kill and skin 18 grizzly bears"

"Kill one of every animal species in the game in any game mode"

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De blir tydligen lika svårt att få platinum som i GTA IV.

Nå högsta rank i multiplayer...hurr... :)

Det är viss skilnad på att nå högsta rank i multiplayer och lika svårt som i gta iv.

Bioshock 2 var oxå en att man skulle nå tippen i MP. Och det var inte svårt, lite halv tråkigt bara. Gta iv är löjligt svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är viss skilnad på att nå högsta rank i multiplayer och lika svårt som i gta iv.

Bioshock 2 var oxå en att man skulle nå tippen i MP. Och det var inte svårt, lite halv tråkigt bara. Gta iv är löjligt svårt.

Hur många (% kanske är lättare) har Platinum på GTA IV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...