Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

GameStop har ett grymt erbjudande just nu som jag ska utnyttja! Man betalar 100 kr för RDR Limited Edition mot att man byter 2 spel. Exkluderingslista över spel som man inte kan byta in finns på deras hemsida! Jag ska byta Saboteur och Motorstorm: Pacific Rift tex.

e där ngn som kan kopiera listan tack? mitt jävla adobe acrobat vill inte funka?! ^_^

hade tänkt byta in såntfall Army of 2 och även Splinter Cell Double Agent (ps3). dock tror jag inte att jag har sån tur att dessa funkar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) När man åker tåg, kan man gå omkring inne i tåget eller är det som i GTA, att kameran sitter på utsidan?

2) Vad fyller "gang hideouts" för funktion? Kan man spara spelet i ett hideout man rensat på skurkar eller?

1: Man kan gå runt i tåg och sitta vart man än vill, man kan alltså klättra upp på tågets "tak och åka med där ^_^

2: Vid gang hideouts finns det side missions som du ibland ska döda de som är i stället. Man kan inte spara där men man får honor + pengar

Det enda som är så jävla dåligt med det här spelet är att det inte autosavas när man klarar något ställe.. så om du dör får du hoppas på att du kommit ihåg att spara

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär nu var Batman: Arkham asylum och MW2 inbytta och hämtar mitt RDR LE på gamestop butiken i södertälje.

99kr behövde jag betala sen. Värt när man inte är gjord på pengar!

Längtar till fredag! ^_^

Gamertag på xbox: xDavy jones

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt RdR: LE skickades från Game idag! ^_^ Imorgon blir det att ge sig ut i the wild west! :)

Och ikväll blir det western-filmkväll! :D

Tror du verkligen att det kommer fram på bara en dag? Jag har tänkt att det skulle kunna hända, men vågar inte vara så säker, för då lär jag bara bli besviken när det säkert inte kommer ändå. :(

Förhandsbokade också hos Game, och dem skickade det idag runt kl. 11.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rätt säker. Enligt min erfarenhet så tar det bara 1 dag när det gäller ett vanligt spel. Är det en box kan det ta 2 dagar men det här är ingen box.

Visst kan oturen vara framme men ännu så har det aldrig hänt mig att det tagit mer än 1 dag från Game när det gäller bara ett spel. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rätt säker. Enligt min erfarenhet så tar det bara 1 dag när det gäller ett vanligt spel. Är det en box kan det ta 2 dagar men det här är ingen box.

Visst kan oturen vara framme men ännu så har det aldrig hänt mig att det tagit mer än 1 dag från Game när det gäller bara ett spel. ^_^

Well, du kanske bor närmare deras huvudkontor också. Jag bor i Örnsköldsvik. Runt 60 mil från Sthlm, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...