Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Om jag klickar på en RdR banner på XBox Live så ska man få chansen att vinna en hyrfilm samt man får ett presentpaket (avatar-kläder, skulle jag tro) på mailen. Men var hittar man en RdR banner på XBox Live?

I Storbritannien så får de 200 första som laddar ner demot 200 MS points. Har dock inte hört något om det du nämner.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Storbritannien så får de 200 första som laddar ner demot 200 MS points. Har dock inte hört något om det du nämner.. :rolleyes:

Mhm? Så vitt jag vet så gällde det dem första 5000 som laddade ner Red Dead Redemption Gameplay Series: Multiplayer Free Roam start den 26 April. De skulle bli mailade en kod för 400msp och ett exklusivt Rockstar/RDR-tema några veckor senare (början av Maj).

UK-Exclusive deal... Som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm? Så vitt jag vet så gällde det dem första 5000 som laddade ner Red Dead Redemption Gameplay Series: Multiplayer Free Roam start den 26 April. De skulle bli mailade en kod för 400msp och ett exklusivt Rockstar/RDR-tema några veckor senare (början av Maj).

UK-Exclusive deal... Som sagt.

Kan vara minnet som sviker. Var ett tag sen jag läste det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu fick jag ett Svenskt Mail från XBox markerat "XBox Nyhetsbrev" IDAG som skrev det så det kan inte ha varit samma sak.

I mailet stod det:

Red Dead Redemption är en storslagen kamp för överlevnad i det tidiga 1900-talets Amerika. När federala agenter hotar John Marstons familj skickas den före detta banditen till fronten för att hjälpa till att införa lag och ordning.

Det är cirka en månad kvar till lanseringen och vi ger alla revolvermän chansen att vinna en gratis hyrfilm från videomarknadsplatsen Zune. Hitta Red Dead Redemption-banners på Xbox LIVE och ladda ned trailern så har du chansen att vinna den stilbildande westernfilmen The Wild Bunch. Alla som är med och tävlar får en unik gåva från Rockstar via e-post!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man välja om man vill stödja eller bekämpa revolution?

Jag har fått det intrycket med tanke på att man i vissa trailerklipp rider med regeringens soldater och i vissa med motståndsrörelsen. Men helt säker kan man inte vara. Möjligen är det som i GTA att man inte väljer någon sida alls utan bara gör uppdrag för pengar för båda sidor.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått det intrycket med tanke på att man i vissa trailerklipp rider med regeringens soldater och i vissa med motståndsrörelsen. Men helt säker kan man inte vara. Möjligen är det som i GTA att man inte väljer någon sida alls utan bara gör uppdrag för pengar för båda sidor.

Så det där med att ens spelstil påverkar utkomsten gäller inte i Mexico? :D

Hade hoppats på att det (staden?) hade sett annorlunda ut om man slog ner, eller hjälpte, revolutionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förhandsbokat RDR nu. Tänkte göra det tidigare på GAME och få en kortlek, men dem verkar inte ha den kvar som förbokningserbjudande, och jag var för sen för att mitt kort inte gick att koppla till ett e-kort. Ghey. Oh well. Det är spelet som är det viktigaa

FÖrhandsbokade det tillsammans med Blur. Skate 3 får vänta. Det går nog ner snabbare i pris än vad Blur gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ni att det kommer finnas samhällen som är större än bara en gata, som man har sett i trailers? Skulle vara kul om det fanns en stad iafl som är lite större. Inte som i GTA alltså, men så man kan traska runt på lite olika gator med olika butiker och barer osv.

edit: och det är ju ändå 1910-talet, så det borde finnas.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle varit så jävla bra om man fick välja mellan Pengar eller Ära på några uppdrag. t.ex. om man dödar en kille så blir de i staden sura på dig fast du får pengar, om du räddar han blir folket glada och hjälper dig emot den onde mannen som skulle betala dig för att döda. Hoppas det finns något liknande i spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är all info samlad på ett ställe, läs inte om ni inte vill veta för mycket, för då kanske det inte finns några överasknigar kvar, men jag har läst mycket och det känns bra för min del

http://boards.ign.com/red_dead_revol...6/187697867/p1

********There are early automobiles and paved roads in Blackwater, as well as other modern towns

Nån mer än jag som tänker - Dra rätt ut i skogen med biljäveln och roadkilla bävrar, bält-djur, björnar, renar och all möjlig skit. Kanske plöja in i någon som rider runt också, jävligt kul kan det bli. Om dom går att stjäla och köra, vilket vore värdelöst om det inte gick!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är all info samlad på ett ställe, läs inte om ni inte vill veta för mycket, för då kanske det inte finns några överasknigar kvar, men jag har läst mycket och det känns bra för min del

http://boards.ign.com/red_dead_revol...6/187697867/p1

********There are early automobiles and paved roads in Blackwater, as well as other modern towns

Nån mer än jag som tänker - Dra rätt ut i skogen med biljäveln och roadkilla bävrar, bält-djur, björnar, renar och all möjlig skit. Kanske plöja in i någon som rider runt också, jävligt kul kan det bli. Om dom går att stjäla och köra, vilket vore värdelöst om det inte gick!

:confused:

Låter nice, hoppades på lite städer. Jag ska dock inte läsa infon.. gillar att bli överraskad. Bättre att läsa sånt när man har spelat ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...