Jump to content

Uncharted 2


emo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja. Givetvis.

Oavsett vad så bör du spela ettan i alla fall eftersom det är ett fantastiskt bra spel.

Jag ska nog köpa båda när jag får råd :mf_doof:. Har hört mycket gott om bägge två och jag gillar Indiana Joes spelen så jag kommer nog inte bli besviken!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat något av dem, men vad jag har hört för att få dig mer intresserad är att Uncharted spelen är anledningen några ens köper PS3an. Även jag kollar efter PS3 Slim för att spela Uncharted.

3000 för ett spel är ju lite väl mycket men A), Det är en sjukt nice konsol, :) Det är ett sjukt nice spel (tvåan har jag bara lirat lite) och C) Konsolen är nedsatt 2000 kronor. Eller 1000, beroende på hur man räknar.

Vice.: Har du kompispris? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice.: Har du kompispris? :rolleyes:

Visst. Om jag inte är i akut behov av pengar och vill ha ett nytt spel. Då kan jag släppa det för samma pris som GAME ger. De lägger ju alltid på sen så man får det billigt. Kan lägga ut i köp och sälj nästa gång. Men 2:an sålde jag tyvärr på tradera. Behövde pengar till ACII

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst igenom tråden men tror inte nån har frågat ändå.

Är det nån som vet om detta är regionskyddat så man kan köpa en USA version eller en Japansk? Det första spelet var inte det.

Mig veterligen skall man kunna spela alla spel. Region spelar ingen roll. Jag har köpt några amerikanska spel och det har funkat fint. Senaste Silenthill tex det släpptes tidigare i USA. Så jag köpte ett ex.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mig veterligen skall man kunna spela alla spel. Region spelar ingen roll. Jag har köpt några amerikanska spel och det har funkat fint. Senaste Silenthill tex det släpptes tidigare i USA. Så jag köpte ett ex.

Det finns två typer av regionslåsning.

1. I hårdvaran

2. I spelet

När det gäller nr 1. så har Sony sagt att den är INTE regionslåst.

När det gäller nr 2. så har Sony sagt att deras spel INTE kommer vara regionslåsta, däremot får andra företag som gör spel till Playstation 3 välja själv om dem vill göra sina spel låsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns två typer av regionslåsning.

1. I hårdvaran

2. I spelet

När det gäller nr 1. så har Sony sagt att den är INTE regionslåst.

När det gäller nr 2. så har Sony sagt att deras spel INTE kommer vara regionslåsta, däremot får andra företag som gör spel till Playstation 3 välja själv om dem vill göra sina spel låsta.

Jag säger inte att du har fel, men såvitt jag trodde så var det samma som för PSP:

Alla spel kan spelas på alla konsoler oavsett ursprung, men UMD-filmer (Bluray i detta fall) kräver att man har samma region som konsolen. Vill man spela multiplayer kan man bara spela det med folk som har samma spel. En svensk med US-utgåva av Unch2 kan bara spela med andra US-ägare, om det är som för PSP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...