Jump to content

Uncharted 2


emo
 Share

Recommended Posts

Blodet ser skitfult ut, jättedåliga mellangångar mellan animationer och gameplay ser pga det lite småhackigt och dåligt ut. Men det verkar endå vara grymt. När han är jagad av en bil i den trånga gränden, och sedan när man får döda snubbarna bakifrån verkar frestande. Bara pga att det ser så sjukt snyggt, spännande och roligt ut så ska jag nog köpa det om jag skaffar en Ps3 någon gång. :lol:

Edit: När jag skrev att det ser hackigt ut mellan animationer så menar jag runt coversystemet. När han rullar ur/ in i cover så ser det väldigt dåligt ut. Lite konstigt med tanke på hur snygga alla andra animationer är. När han klättrar och allt (hade inte sett det när jag skrev)... Wow.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blodet ser skitfult ut, jättedåliga mellangångar mellan animationer och gameplay ser pga det lite småhackigt och dåligt ut. Men det verkar endå vara grymt. När han är jagad av en bil i den trånga gränden, och sedan när man får döda snubbarna bakifrån verkar frestande. Bara pga att det ser så sjukt snyggt, spännande och roligt ut så ska jag nog köpa det om jag skaffar en Ps3 någon gång. :lol:

Edit: När jag skrev att det ser hackigt ut mellan animationer så menar jag runt coversystemet. När han rullar ur/ in i cover så ser det väldigt dåligt ut. Lite konstigt med tanke på hur snygga alla andra animationer är. När han klättrar och allt (hade inte sett det när jag skrev)... Wow.

Tror faktiskt att det till och med såg sämre i just denna videon med det du sa än det gjorde i ettan. (Henki eller emo får väl bekräfta)

Och eftersom det är ett tag kvar så fixas det säkert. :P

Tar med denna bilden "redmac" på FZ postade för att det är så himla snyggt!

Uncharted2-truckalley_1107155_0.gif

Nu ska jag lira ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den tidigare idag men inte med så hög upplösning. Det är ju förbannat läckert! :naughty: Jag älskar actionkameran som kommer in nära marken strax efter explosionen. Det här blir fett.

Blodet ser skitfult ut, jättedåliga mellangångar mellan animationer och gameplay ser pga det lite småhackigt och dåligt ut. Men det verkar endå vara grymt. När han är jagad av en bil i den trånga gränden, och sedan när man får döda snubbarna bakifrån verkar frestande. Bara pga att det ser så sjukt snyggt, spännande och roligt ut så ska jag nog köpa det om jag skaffar en Ps3 någon gång. :wub:

Edit: När jag skrev att det ser hackigt ut mellan animationer så menar jag runt coversystemet. När han rullar ur/ in i cover så ser det väldigt dåligt ut. Lite konstigt med tanke på hur snygga alla andra animationer är. När han klättrar och allt (hade inte sett det när jag skrev)... Wow.

Ja, coversystemets animationer såg goofy ut, se nästa quote. Men mellan filmsekvenser och gameplay var det absolut sömfritt i ettan så det förvånar mig om det ändrats till tvåan.

Tror faktiskt att det till och med såg sämre i just denna videon med det du sa än det gjorde i ettan. (Henki eller emo får väl bekräfta)

Agreed. Jag hade just klickat i QUOTE+ på VickeXs svar för att säga det. Och jag fick också lust att spela ettan ett tag :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den tidigare idag men inte med så hög upplösning. Det är ju förbannat läckert! :naughty: Jag älskar actionkameran som kommer in nära marken strax efter explosionen. Det här blir fett.

Ja, coversystemets animationer såg goofy ut, se nästa quote. Men mellan filmsekvenser och gameplay var det absolut sömfritt i ettan så det förvånar mig om det ändrats till tvåan.

Agreed. Jag hade just klickat i QUOTE+ på VickeXs svar för att säga det. Och jag fick också lust att spela ettan ett tag :naughty:

Längtar ännu mer nu! Efter att inte ha lirat ettan på ett bra tag tog jag igång med det i lördags. Stack hem med en polare idag och vi klarade det banne mig! :o

Jeffla bra, väldigt creepy i slutet men det slutade väl. :wub:

Trophies icon12_714337_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Explosionerna från helikopterns missiler var ju löjliga. Såg ganska stelt ut också. :(

---

Trösta dig med detta!

fapfapfap

Förmodligen är det samma låsta kamera som i jetskisekvenserna i ettan, jag tror inte att det alltid kommer vara så stelt. Tvärtom har vi ju sett en väldigt rörlig kamera i tidigare videos.

MP-demo? Ptja, vore väl trevligt, men jag vill helst ha SP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troféerna (nästan) identiska med första spelet. Bra och dåligt, tycker jag. Platinum till ettan var ju rätt mycket av en barnlek, och när de nu har precis samma lista till tvåan går det väl förmodligen lika lätt då. Förhoppningsvis är Crushing något svårare än att bara sitta lite längre och vänta när man blir skjuten.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troféerna (nästan) identiska med första spelet. Bra och dåligt, tycker jag. Platinum till ettan var ju rätt mycket av en barnlek, och när de nu har precis samma lista till tvåan går det väl förmodligen lika lätt då. Förhoppningsvis är Crushing något svårare än att bara sitta lite längre och vänta när man blir skjuten.

Christ... :cry: Har redan svårt med första spelets trophys varför kör dom med copy + paste

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...