Jump to content

Uncharted 2


emo
 Share

Recommended Posts

Fuck it, lika bara skapa en även då det kommer vara jag och Henkibojj som använder tråden :mf_doof:.

Teaser: HD/SD

Spike VGA World Premier Trailer: HD/SD

Artikel:

uncharted2_scan_dec_01_1069105_0.jpg

uncharted2_scan_dec_02_1069105_1.jpg

uncharted2_scan_dec_03_1069105_2.jpg

uncharted2_scan_dec_04_1069105_3.jpg

uncharted2_scan_dec_05_1069105_4.jpg

Om jag själv kunde se den där texten skulle jag kunna göra en sammanfattning men... tyvärr. Det jag kunde få ur första bilden på artikeln var att det har någonting med Marco Polo att göra.

Edit: Ur bilderna kan man även avgöra att ny gameplay som att kunna hänga på en kant och dra ner fienden (bild 4), nytt vapen (bild 4), fiender kan bära skäld (bild 5) och möjligtvis en ny brud (bild 3) vilket skulle suga för Elena var en stark karaktär i första Uncharted.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nice! Fucking win! \o/ :confused:

Tror inte att den nya bruden Chloe kommer vara dålig, men om de skippat Elena helt och hållet blir jag ledsen. En karaktär som jag hoppas trots allt inte dog är

Eddie Raja

, han var störtskön. Och trots allt såg man ju inte att han dog, han kan ha klarat sig trots allt. ^_^

Elena var och är en awesome karaktär. tycker dem gör fel i att inte använda ha med henne, om nu det är fallet.

Ja, Eddie Raja hade ju tydligen en connection med Drake tidigare så dem skulle kunna bygga ut något av det säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OOooooohhhhh, kolla i HD!! ^_^:confused: Han ser visserligen jäkligt kantig ut, men man vet ju att de lyckats extremt bra tidigare så varför skulle han se ut sådär i den slutgiltiga versionen.

Jag satt och småmyste hela tiden jag såg videon för jag vet att det här kommer bli (nästan?) lika grymt som ettan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
SHIIIIT SHIT SHIT WAAAAT WAAAT WAAAT!!!!!!!!

http://ps3.qj.net/Sony-s-April-27-announce...g/49/aid/130795

JUNI!!!!!

:rolleyes:;):w000t::wub: :wub:

Jag visste att det skulle finnas online!.. elr nej det visste jag egentligen inte men jag har i princip inbillat mig det rätt länge och nu så är det så... Assassins Creed 2 kommer också ha någon form av co-op har jag också fått för mig, vad det nu har med saken att göra.... go'natt.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...