Jump to content

Uncharted 2


emo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Använd trixet så som Henkibojj gjorde
Jag använde inga tricks
Du har inte klarat spelet på det svåraste med andra ord?

Din slutsatsförmåga är helt fenomenal. På ett dåligt sätt. JO, jag har klarat det. NEJ, jag använde inga tricks. Och som jag tidigare sagt så var det inte omöjligt på något sätt alls. Allting följer ju ett mönster så om man lär sig det så är det bara att undvika att bli skjuten och istället skjuta tillbaka vid rätt tillfälle. Vad är väl en slutboss på svåraste nivån om den inte är svår och man blir glad av att ha klått honom? Meningslöst att ställa sig vid nåt buggigt noclip-ställe och skjuta tills han dör av sig självt bara för att få en trophy, ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din slutsatsförmåga är helt fenomenal. På ett dåligt sätt. JO, jag har klarat det. NEJ, jag använde inga tricks. Och som jag tidigare sagt så var det inte omöjligt på något sätt alls. Allting följer ju ett mönster så om man lär sig det så är det bara att undvika att bli skjuten och istället skjuta tillbaka vid rätt tillfälle. Vad är väl en slutboss på svåraste nivån om den inte är svår och man blir glad av att ha klått honom? Meningslöst att ställa sig vid nåt buggigt noclip-ställe och skjuta tills han dör av sig självt bara för att få en trophy, ju.

Pic or it didn't happen -_-

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pic or it didn't happen -_-

Jäkla spydigt. Varför ska jag bevisa att jag är bra bara för att du är dålig?

Men visst, om jag har orken kanske jag filmar eländet. Inte för att det är tråkigt eller för svårt, utan för att det tar tid. Särskilt eftersom det var snart ett år sen jag gjorde det. Ska vi slå vad? Klarar jag honom på Fruktansvärd utan fusk och tricks och filmar så måste du köpa mig Uncharted 3. Om jag inte klarar det så köper jag nåt annat till dig. Vad sägs? :mf_doof:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla spydigt. Varför ska jag bevisa att jag är bra bara för att du är dålig?

Men visst, om jag har orken kanske jag filmar eländet. Inte för att det är tråkigt eller för svårt, utan för att det tar tid. Särskilt eftersom det var snart ett år sen jag gjorde det. Ska vi slå vad? Klarar jag honom på Fruktansvärd utan fusk och tricks och filmar så måste du köpa mig Uncharted 3. Om jag inte klarar det så köper jag nåt annat till dig. Vad sägs? :mf_doof:

Dålig?! Jag är som en elitspelare medan du är en bakåtsträvande amatörspelare.

Jämför detta med idrotten, du är en hobby-sprinter, jag är en elit-sprinter.

Du tar inga tillskott och kommer ingenstans, jag tar tillskott och kommer hela vägen till guldmedalj, får bra sponsorer, och blir bjudna på feta fester, med snygga fotomodells brudar.

Jag Badar i Champagne och käkar jordgubbar till tonerna av steve wonder medans du sitter hemma i din lilla mörka lägenhet och predikar för de vänner du har att man minsann inte skall ta till knep för att lyckas för det är minsann fusk.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig?! Jag är som en elitspelare medan du är en bakåtsträvande amatörspelare.

Jämför detta med idrotten, du är en hobby-sprinter, jag är en elit-sprinter.

Du tar inga tillskott och kommer ingenstans, jag tar tillskott och kommer hela vägen till guldmedalj, får bra sponsorer, och blir bjudna på feta fester, med snygga fotomodells brudar.

Jag Badar i Champagne och käkar jordgubbar till tonerna av steve wonder medans du sitter hemma i din lilla mörka lägenhet och predikar för de vänner du har att man minsann inte skall ta till knep för att lyckas för det är minsann fusk.

Haha, det var det fånigaste jag hört. Vill du ha en video eller inte? Den som inte kommer nånstans är ju du själv. Jag klarar det som det är tänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det var det fånigaste jag hört. Vill du ha en video eller inte? Den som inte kommer nånstans är ju du själv. Jag klarar det som det är tänkt.

Jag klarade det också som det var tänkt. Att jag effektiviserar spelet är inte fusk, det är positivt.

Om alla argumenterar likadant med allt annat, så hade vi fått odla grönsaker med häst och inte haft någon som helst utveckling.

-Använda traktor?! Nej det är fusk, handkraft skall det vara. Gud skapade händer för att de skall användas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det också som det var tänkt. Att jag effektiviserar spelet är inte fusk, det är positivt.

Om alla argumenterar likadant med allt annat, så hade vi fått odla grönsaker med häst och inte haft någon som helst utveckling.

-Använda traktor?! Nej det är fusk, handkraft skall det vara. Gud skapade händer för att de skall användas.

Innan du dumförklarar dig ännu värre än du redan gör, vill du vara vänlig och posta en video på det trick du använde, så får vi se om vi talar om samma sak. Det jag gjorde var att springa ifrån honom,

skjuta de blå kådaklumparna och se till att undvika att bli skjuten

. Det jag tror du gjorde var att

hänga från en avsats och vänta tills kådaklumpen bakom honom vuxit ut igen, så att du kunde skjuta den och skada honom

. Detta misstänker jag att du gjorde 4*3 = 12 gånger,

tills han dog

. Stämmer det? Anser du att det var så spelmakarna designade banan? "Här ska vi ha en klippavsats så man kan hänga och fega. Allt annat på banan, alla granater som kastas, alla stigar, broar och branter, är bara dekoration. Skitbra jobbat grabbar, såhär ska en rejäl bossbana se ut." ? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig?! Jag är som en elitspelare medan du är en bakåtsträvande amatörspelare.

Jämför detta med idrotten, du är en hobby-sprinter, jag är en elit-sprinter.

Du tar inga tillskott och kommer ingenstans, jag tar tillskott och kommer hela vägen till guldmedalj, får bra sponsorer, och blir bjudna på feta fester, med snygga fotomodells brudar.

Jag Badar i Champagne och käkar jordgubbar till tonerna av steve wonder medans du sitter hemma i din lilla mörka lägenhet och predikar för de vänner du har att man minsann inte skall ta till knep för att lyckas för det är minsann fusk.

j1NFi_1234839_1.gif

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan du dumförklarar dig ännu värre än du redan gör, vill du vara vänlig och posta en video på det trick du använde, så får vi se om vi talar om samma sak. Det jag gjorde var att springa ifrån honom,

skjuta de blå kådaklumparna och se till att undvika att bli skjuten

. Det jag tror du gjorde var att

hänga från en avsats och vänta tills kådaklumpen bakom honom vuxit ut igen, så att du kunde skjuta den och skada honom

. Detta misstänker jag att du gjorde 4*3 = 12 gånger,

tills han dog

. Stämmer det? Anser du att det var så spelmakarna designade banan? "Här ska vi ha en klippavsats så man kan hänga och fega. Allt annat på banan, alla granater som kastas, alla stigar, broar och branter, är bara dekoration. Skitbra jobbat grabbar, såhär ska en rejäl bossbana se ut." ? :huh:

Åh, lite offtopic. Du underskattar det fina med att ligga på botten, ingen förväntar sig nått av dig, och när du väl presterar nått så hyllas du som en gud. ;)

Ja, det var det jag gjorde.

Och självklart var det disginat på det viset. Annars hade de uppdaterat/fixat spelet.

Nej, de tänkte följande: "låt oss skapa ett vis att klå slutbossen på som är lite gömt så bara de riktigt skarpstinna kan finna det.

Och när amatörerna får reda på det kommer de vara för dumma att inse att det är skapat med flit och istället tjura och ta den svåra vägen bara för att..."

Detta kan tex jämföras med köra en alternativ rutt på GTA när man jagar någon. Du vet, du skall ju följa ett rött streck, men istället tvärar du över en gräsmatta och kommer snabbare ifatt den du jagar.

Är du som en hjärndöd robot där med, som inte kan tänka själv utan helt maniskt fullföljer utstakad väg?

Vidga dina vyer mannen, våga gå din egen väg. Följ inte alla andra utan tänk självständigt, och det gäller även det verkliga livet! Prova att avvika från den väg och de normer som säger hur vi skall vara och bete oss. =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon ska jag (nog) på symfoniorkesterkonstert med tevespelsmusik. Det står att de ska spela musik ur Uncharted, så om detta stämmer ska jag göra mitt bästa för att filma och lägga upp här! :)

--

Och Vice., ville du ha en video och antar du utmaningen, eller är du feg?

Kul. Hoppas det blir trevligt.

Klart man klarar det om man sitter och nötar det som en idiot och gör samma sak om och om och om igen.

Vi hade kunnat slå vad om att du inte klarar det på första försöket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Klarat nu. Overall så tycker jag att spelet var bättre än ettan, men jag föredrog slutet i ettan bättre.

Sista bossen var relativt svår, men inget överdrivet. Körde på normal för övrigt. Det är ju utan tvekan ett svårt spel, men jag är ingen sån som spelar igenom ett spel flera gånger bara för att kunna säga att jag klarat det på svåraste om jag inte verkligen älskar det.

Dog 5-6 gånger på sista bossen på Normal. Dog säkert lika många gånger (om inte mer) på de där starka jävlarna med cross-bows och slängklot, de var nästan svårare (på de ställen man inte hade en minigun) än sista bossen.

Ska ta mig an trean någon gång snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarat nu. Overall så tycker jag att spelet var bättre än ettan, men jag föredrog slutet i ettan bättre.

Sista bossen var relativt svår, men inget överdrivet. Körde på normal för övrigt. Det är ju utan tvekan ett svårt spel, men jag är ingen sån som spelar igenom ett spel flera gånger bara för att kunna säga att jag klarat det på svåraste om jag inte verkligen älskar det.

Dog 5-6 gånger på sista bossen på Normal. Dog säkert lika många gånger (om inte mer) på de där starka jävlarna med cross-bows och slängklot, de var nästan svårare (på de ställen man inte hade en minigun) än sista bossen.

Ska ta mig an trean någon gång snart.

Klara sista bossen på svåraste och bevisa för Vice att det är möjligt utan fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...