Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Måste man ha kört Drakes Fortune för att förstå saker i Among Thieves? Ja. Givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Måste man ha kört Drakes Fortune för att förstå saker i Among Thieves? Oavsett vad så bör du spela ettan i alla fall eftersom det är ett fantastiskt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Ja. Givetvis. Oavsett vad så bör du spela ettan i alla fall eftersom det är ett fantastiskt bra spel. Jag ska nog köpa båda när jag får råd . Har hört mycket gott om bägge två och jag gillar Indiana Joes spelen så jag kommer nog inte bli besviken! Redigerad 12 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag ska nog köpa båda när jag får råd . Har hört mycket gott om bägge två och jag gillar Indiana Joes spelen så jag kommer nog inte bli besviken! Kan köpa första spelet skitbilligt på Tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Kan köpa första spelet skitbilligt på Tradera Var det inte du som skulle sälja dina spel på Tradera? Gör du smygreklam din spjuver ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag har inte spelat något av dem, men vad jag har hört för att få dig mer intresserad är att Uncharted spelen är anledningen några ens köper PS3an. Även jag kollar efter PS3 Slim för att spela Uncharted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag har inte spelat något av dem, men vad jag har hört för att få dig mer intresserad är att Uncharted spelen är anledningen några ens köper PS3an. Även jag kollar efter PS3 Slim för att spela Uncharted. 3000 för ett spel är ju lite väl mycket men A), Det är en sjukt nice konsol, Det är ett sjukt nice spel (tvåan har jag bara lirat lite) och C) Konsolen är nedsatt 2000 kronor. Eller 1000, beroende på hur man räknar. Vice.: Har du kompispris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Vice.: Har du kompispris? Visst. Om jag inte är i akut behov av pengar och vill ha ett nytt spel. Då kan jag släppa det för samma pris som GAME ger. De lägger ju alltid på sen så man får det billigt. Kan lägga ut i köp och sälj nästa gång. Men 2:an sålde jag tyvärr på tradera. Behövde pengar till ACII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Har inte läst igenom tråden men tror inte nån har frågat ändå. Är det nån som vet om detta är regionskyddat så man kan köpa en USA version eller en Japansk? Det första spelet var inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Har inte läst igenom tråden men tror inte nån har frågat ändå. Är det nån som vet om detta är regionskyddat så man kan köpa en USA version eller en Japansk? Det första spelet var inte det. Inte på Playstation 3, nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Yay. Uncharted 2 vann Spike VGA's Game Of The Year! Känns rätt att det ägde ut Modern Warfare 2 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 JÄVLA PS3 FAN BOYS, ÄCKEL! Ps3 suger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Har inte läst igenom tråden men tror inte nån har frågat ändå. Är det nån som vet om detta är regionskyddat så man kan köpa en USA version eller en Japansk? Det första spelet var inte det. Mig veterligen skall man kunna spela alla spel. Region spelar ingen roll. Jag har köpt några amerikanska spel och det har funkat fint. Senaste Silenthill tex det släpptes tidigare i USA. Så jag köpte ett ex. Redigerad 13 december, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Mig veterligen skall man kunna spela alla spel. Region spelar ingen roll. Jag har köpt några amerikanska spel och det har funkat fint. Senaste Silenthill tex det släpptes tidigare i USA. Så jag köpte ett ex. Det finns två typer av regionslåsning. 1. I hårdvaran 2. I spelet När det gäller nr 1. så har Sony sagt att den är INTE regionslåst. När det gäller nr 2. så har Sony sagt att deras spel INTE kommer vara regionslåsta, däremot får andra företag som gör spel till Playstation 3 välja själv om dem vill göra sina spel låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 JÄVLA PS3 FAN BOYS, ÄCKEL! Ps3 suger!! Ni 360 ägare (antar att du är det) har ju Dead Rising, Crackdown, Episodes from Liberty City, och snart har ni Alan Wake. Alla dessa spel vill jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det finns två typer av regionslåsning. 1. I hårdvaran 2. I spelet När det gäller nr 1. så har Sony sagt att den är INTE regionslåst. När det gäller nr 2. så har Sony sagt att deras spel INTE kommer vara regionslåsta, däremot får andra företag som gör spel till Playstation 3 välja själv om dem vill göra sina spel låsta. Jag säger inte att du har fel, men såvitt jag trodde så var det samma som för PSP: Alla spel kan spelas på alla konsoler oavsett ursprung, men UMD-filmer (Bluray i detta fall) kräver att man har samma region som konsolen. Vill man spela multiplayer kan man bara spela det med folk som har samma spel. En svensk med US-utgåva av Unch2 kan bara spela med andra US-ägare, om det är som för PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Ni 360 ägare (antar att du är det) har ju Dead Rising, Crackdown, Episodes from Liberty City, och snart har ni Alan Wake. Alla dessa spel vill jag ha! Dead Rising 2 kommer ju till PS3, iallafall. Det cirkulerar även rykten om att Crackdown ska komma till PS3, fast där är jag väldigt skeptisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Wu Zi Mu och Vice: Okej tackar, Handlar det nog från ebay då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Har inte spelat ettan, men min bror hade köpt Among Thieves, så jag satte i det och började spela. Jag kunde fan inte sluta! Otroligt bra spel, klarade nyss ut det.. Ska låna ettan av en kompis och spela dom i fel ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Uncharted 3 confirmed. http://www.gamepro.com/article/features/21...t-me-detention/ tl;dr "Besides, 2010 "is gonna be a busy year," he says with a smile. There are sequels to Uncharted 2 and Assassin's Creed 2 that need to be done, not to mention "a couple of other big premiers that are still unannounced."" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts