Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Jag ska pierca mig, och det jag funderade på var tungan. Vill inte ha piercingar som syns för mycket, och jag har alltid velat ha i tungan.

Är det smart att pierca tungan som första piercing, eller är jag dum?

Spelar ingen roll vart du piercar dig första gången. En första gång är en första gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden.

Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? :P

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden.

Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? :P

Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden.

Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? :P

Konstigt ställe för första tatueringen, men ändå rätt intressant. Och på benen 'brukar' man ha något med lite.. Rörelse i sig. Vågor eller något. Dunno, jag är trött och sånt.

Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. :P

Absolut inte. Fler män än kvinnor som har tatueringar på vaden, såvitt statistiken går - om jag håller reda på saker och ting fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. :P

Jag har aldrig sett en tjej med tatuerade ben. Dock sett ganska många killar med div. tribals och liknande på vaderna. Dessutom två olika varianter där de har tatuerat in saker för att hedra familjemedlemmar, även det killar. Så du har fel.

Konstigt ställe för första tatueringen, men ändå rätt intressant. Och på benen 'brukar' man ha något med lite.. Rörelse i sig. Vågor eller något. Dunno, jag är trött och sånt.

Jag tänker bara över alternativen :P Hade svårt att komma på något man kan ha där, vill bara kunna föreställa mig det lättare :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Örontöjning? ..det är fult :)

Och jag som trodde att vi var kompisar! post-10731-1221992611_thumb.gif Nej men serriöst, jag tycker att det är snyggt och det är det som räknas imo, dessutom ska jag inte töja så stort att det inte kan växa igen, alltså högst 10 mm. Större töjningar har jag inte mycket för.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väl på vem man frågar?

..och frågar man mig så är det fult, vart vill du komma?

Antepante är smart nog att förstå vad jag menade.

Och jag som trodde att vi var kompisar! post-10731-1221992611_thumb.gif Nej men serriöst, jag tycker att det är snyggt och det är det som räknas imo, dessutom ska jag inte töja så stort att det inte kan växa igen, alltså högst 10 mm. Större töjningar har jag inte mycket för.

Inget personligt, det vet du, självklart är det bara det som räknas.

Hur ser det ut när en töjning på 10mm "växt igen"?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..och frågar man mig så är det fult, vart vill du komma?

Antepante är smart nog att förstå vad jag menade.

Inget personligt, det vet du, självklart är det bara det som räknas.

Hur ser det ut när en töjning på 10mm "växt igen"?

Det är snyggt.

Och det ser helt normalt ut antar jag. Inte så insatt i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...