Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Och det ser helt normalt ut antar jag. Inte så insatt i det.

Givande.

En vän får sin gaddare i veckan, lär gå bättre än sist då vi försökte med nål, kaligrafibläck, citodon och hushållspapper.

Alltså, jag målar bara motiven .. tatueringar är nog inte min grej. :)

Har du målat något som någon har på sig? Bilder? :P

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser bra ut när man har de i. Relativt givande, beroende på vilken krets av människor man umgås bland.

Suck. Menade att hans "antar jag"-svar inte gav mig något. Har absolut inget emot töjningarna, tycker bara inte det är snyggt.

Jag har sett fula hål efter piercingar i både läppar och ögonbryn, därför tycker jag att ett hål på 10mm borde lämna efter sig ännu fulare märken. Jag blev förvånad över att höra att det växer ihop alls faktiskt.

Ja?

Snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck. Menade att hans "antar jag"-svar inte gav mig något. Har absolut inget emot töjningarna, tycker bara inte det är snyggt.

Jag har sett fula hål efter piercingar i både läppar och ögonbryn, därför tycker jag att ett hål på 10mm borde lämna efter sig ännu fulare märken. Jag blev förvånad över att höra att det växer ihop alls faktiskt.

Det är väldigt individuellt, men mellan 8-12 millimeter brukar det kunna kunna växa ihop för att sedan se helt normalt ut igen.

Nöjd? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck. Menade att hans "antar jag"-svar inte gav mig något. Har absolut inget emot töjningarna, tycker bara inte det är snyggt.

Jag har sett fula hål efter piercingar i både läppar och ögonbryn, därför tycker jag att ett hål på 10mm borde lämna efter sig ännu fulare märken. Jag blev förvånad över att höra att det växer ihop alls faktiskt.

Snälla.

Bara en fråga. Vad är det för fel? Du skiter taggtråd och har gjort de senaste dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väldigt individuellt, men mellan 8-12 millimeter brukar det kunna kunna växa ihop för att sedan se helt normalt ut igen.

Nöjd? :confused:

Åh, vad är det som gör att det växer igen där? Vet du det? :D

Bara en fråga. Vad är det för fel? Du skiter taggtråd och har gjort de senaste dagarna.

Vad som är fel? Inget, allt är fruktansvärt mycket rätt just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar bara pissed fucking off. Därför jag frågade. Väldigt olikt dig att debattera om en sådan "intim" sak som kroppsmodifikationer. Fast det är ju bara min syn av dig.

How could this be done

By such a smiling sweetheart

Kroppens läkförmåga?

/Men inte på ställen som t.ex. läppen eller eller ögonbryn menade jag såklart ^_^ (har sett exempel med personer som har tröttnat på sina piercings och nu har fula hål där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

How could this be done

By such a smiling sweetheart

/Men inte på ställen som t.ex. läppen eller eller ögonbryn menade jag såklart :D (har sett exempel med personer som har tröttnat på sina piercings och nu har fula hål där)

Läppen och ögonbryn växer ju igen på väldigt kort tid så vitt jag vet.

Det som kan bildas är ju såklart ärr, det varierar helt och hållet från person till person, men några hål borde inte vara kvar.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läppen och ögonbryn växer ju igen på väldigt kort tid så vitt jag vet.

Det som kan bildas är ju såklart ärr, det varierar helt och hållet från person till person, men några hål borde inte vara kvar.

Min kompis som haft i underläppen har haft det ute i några år och kan blåsa ut luft genom hålet än idag. Men det är nog som sagt väldigt olika från person till person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis som haft i underläppen har haft det ute i några år och kan blåsa ut luft genom hålet än idag. Men det är nog som sagt väldigt olika från person till person.

Oj, skumt. :D

Har en kompis som hade snakebites förut (hål på vardera sida av läppen), varav hålen är helt läkta och inte ett märke finns kvar utav piercingarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guys, guys.

Min kompis som haft i underläppen har haft det ute i några år och kan blåsa ut luft genom hålet än idag. Men det är nog som sagt väldigt olika från person till person.

säg såhär, i det fallet så hade troligen din vän haft hålet ganska länge och det hade Läkt ordenkligt, därav växer det inte igen.

Oj, skumt. :D

Har en kompis som hade snakebites förut (hål på vardera sida av läppen), varav hålen är helt läkta och inte ett märke finns kvar utav piercingarna.

och här så har hålet inte hunnit läka helt fullständigt? Därav kan det växa igen.

--

Det är iaf min uppfattning, rätta mig om jag har fel. :w000t:

Edit: Det beror väl också på hur man göra hålet? Med en vanlig nål så kan jag tänka mig att det lämmar fula spår efter sig, men kanyl(?) så blir det ett stilrent hål, men kanske växer igen segare?

Edit: lol, felord på fel ställen.

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guys, guys.

säg såhär, i det fallet så hade troligen din vän haft hålet ganska länge och det hade väx igen ordenkligt, därav växer det inte igen.

och här så har hålet inte hunnit växa igen hel fullständigt? Därav kan det växa igen.

--

Det är iaf min uppfattning, rätta mig om jag har fel. :D

Edit: Det beror väl också på hur man göra hålet? Med en vanlig nål så kan jag tänka mig att det lämmar fula spår efter sig, men kanyl(?) så blir det ett stilrent hål, men kanske växer igen segare?

Min kompis i fråga hade snakebites i tre år tills han var tvungen att ta bort dom på grund av hans jobb där piercingar i ansiktet inte var tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...