Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Som några andra skulle jag också ha extremt att bestämma sig för vad jag skulle vilja göra men säkert är att jag kommer ha gjort designen själv. Tatueringar på knogarna är riktigt badass i alla fall, dock inte bästa stället att ha en tatuering på om man söker jobb..

Definitivt badass. Som en kille som min bror känner som har förlorat ett finger. Han har tatuerat in "CUP CAKE" på knogarna. : D

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på en fest i fredags där det fanns en kille som hade tatuerat in "din mamma" med stor text över ryggen. Värt.

Värt att kopiera Steve-O.

Jag kommer göra en rövtatuering så fort polaren kommer igång med sitt tatueringsset. Vet dock inte vad än. Kanske bara skriva BAJS och en pil som pekar mot analöppningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat en del i sommar och nu tror jag att jag ska tatuera mig någon gång till hösten. Har dock inte bestämt motivet än, men det lutar mot någon slags tribaltatuering på axeln.

Då är det 1000 gånger snyggare med en tatuering som säger "RÖVHÅL" än en tribaltauering. Fy helvete. Bli inte ett epa-slet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...