Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Sett från stortorget.. 1.5 km? Om ens det.

Dra mig i skitan och kalla mig för Svante, det var som fan. Dåså.

Nu har jag pratat med en tatuerare på Frösön (1,5 mil utanför Östersund). Hon är typ, grymt bra. Förmodligen där jag ska göra mina snakebites också. Det börjar på att bli pirrigt. biggrin.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dra mig i skitan och kalla mig för Svante, det var som fan. Dåså.

Nu har jag pratat med en tatuerare på Frösön (1,5 mil utanför Östersund). Hon är typ, grymt bra. Förmodligen där jag ska göra mina snakebites också. Det börjar på att bli pirrigt. biggrin.gif

KILOMETER, Svante! :(

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte tatuera/pierca mig för doktorn <_<

Jag har en sjukdom som gör att när sår på min kropp läker så slutar de inte läka när de ska, utan de fortsätter att läka och det gör att jag får ärr som sticker ut 3-4 mm från huden och är knallrosa.

Men, doktorn har sagt att när jag slutat växt så kanske jag kan tatuera mig/pierca mig. Så nu väntar jag på återbesök hos doktorn och då ska jag ta ett litet snack med henne.

Om hon anser att det går bra att pierca/tatuera så ska jag ta hål i örat och töja och sen ska jag tatuera mig på ryggen.

Fast, jag funderar på om jag kan tatuera mig ändå.

Jag har kommit på att det är bara djupa sår jag får uppstickande ärr av, inte ytliga.

Och en tatuering är väl ganska ytligt på huden?

Jag vill i alla fall ha Justice - Cross på ryggen..

justice_cross_cover_1036046_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har snakebites och har haft hål i öronen, både den "vanliga" varianten och i brosket. Lät dock båda växa igen i slutändan.

Mina snakebites har jag haft ett bra tag. Har alltså såna som går igenom LÄPPEN, och inte bara rakt igenom "huden under" så att säga. (Se bilder)

Direkt efter att jag tog dom:

m5qszehlpt8e.jpg

Och hur det ser ut nu:

rewovugpi7zj.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har snakebites och har haft hål i öronen, både den "vanliga" varianten och i brosket. Lät dock båda växa igen i slutändan.

Mina snakebites har jag haft ett bra tag. Har alltså såna som går igenom LÄPPEN, och inte bara rakt igenom "huden under" så att säga. (Se bilder)

Direkt efter att jag tog dom:

m5qszehlpt8e.jpg

Niggerlip, you had it. :(

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att Pierca ögonbrynet och skaffa mig en fin tribaltatuering.

Och köpa en tröja som säger "FUCK YOU, I DRIVE A VOLVO". Möjligtvis kompletera detta med någon fin keps och foppatofflor.

Jag trodde verkligen att du var seriös när jag läste första meningen. Hjärtat hoppade till lite. :(

Var på en fest i fredags där det fanns en kille som hade tatuerat in "din mamma" med stor text över ryggen. Värt.

Det är en kille på mitt gym som har "FIGHTER" tatuerat över hela skulderbladen/axlarna. :naughty:

Jag kommer göra en rövtatuering så fort polaren kommer igång med sitt tatueringsset. Vet dock inte vad än. Kanske bara skriva BAJS och en pil som pekar mot analöppningen.

Apropå det så visade min syster bilder på en av hennes vänner som tatuerade sig själv på benet när han var full. Det ser ut ungefär såhär ^_^ :

rockon_1036251_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika smaklöst som tribal :mf_doof:

Jag letar som en jävla tok efter bra motiv, och jag har så enormt dålig fantasi så jag ska försöka variera motivet på något sätt. Är fortfarande inne på det där med taggtråd, men med lite variation så blir det förhoppningsvis mindre smaklöst. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skippat idéen med att tatuera axeln.

Har funderat lite på att tatuera runt handleden med något taggtrådsliknande motiv. Någon som kan komma med förslag? Behöver inte alls vara taggtråd egentligen, bara något fint runt handleden.

.. Nej. Det gör du inte. Då kan du tatuera in en kuk i pannan och tatuera in "HEJ, JAG HETER ERIK" över läpparna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...