Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

Hahahah, herregud Vice. Du är något underligt i denna värld, på ett bra sätt dvs.

Det finns en markerad zon precis utanför alla lägenheter/hus du har. Det ska stå någonting "Parking only for owners" eller någonting liknande. Ställ bilen inom det området som du ser tydligt (Det är stora orangea streck) och den sparas.

Hahha tack! Tar det som en komplimang. :lol:

Men allvar, hur 17 skulle man veta det? :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Delvis så står det just så som Kicken skrev, och sedan så har jag för mig att dom introducerade det i någon text. Efter första uppdraget eller så?

Jepp, det stämmer. De tillocyhmed zoomade in rutan när texten stod där och man förlorade kontrollen över karaktären vid tillfället just för att det var viktigt att veta. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Romans lägenhet i Algonquin. :blink: Kunde de inte a satt den i den nedre änden av Algonquin istället för nu har man 2 stycken i närheten av varandra men ingen där nere. ;)

Jag tycker också att det är lite drygt, men det kanske är som i San Andreas, att man ska tillbaks dit man började i slutet (och då kanske får

ett nytt safehouse

där.

Oj. Alltså, man har ju ingen lägenhet i Brooker. Det var det jag tänkte på. Det sucksar. Men visst, det du sa sucksar också lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ricky Gervais.

Jag trodde han skulle komma med specialskrivet material för IV men allt är ju gammalt material ur hans comedy tour. Dessutom tycker jag det inte är så välgjort och fungerar inte riktigt i ett spel.

Katt Williams är dock bättre.

Katt Williams, yay!

Åker dit ibland, bara för att titta. Han är ju sjukt skön :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet itne om det bara är jag, men jag stör mig ganska hårt på att spelet är så jävla mörkt. Ibland mitt på dan kan det vara så mycket skuggor och liknande att man knappt ser vart man kör någonstans :D och riktigt bäckmörkt på natten, ajja man vänjer sig väl kanske ;) förövrigt ett sjuuukt underbart spel :>

jorå samma var ju för mig, men sen ändrade jag ljuset i display fliken i settings. det gjorde ju en jävulsk skillnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte att folk fortfarande är livrädda för helikoptrar som landar mitt på gatan, trots att man stängt av motorn, bladen slutat snurra och den bara står där. Står bilar och väntar på grönt, prejar de sönder min helikopter när jag pratar i telefonen trots att de kan komma förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wanted system är riktigt uselt, jag kan ta 2 exempel som hände för en stund sedan.

1. ; Jag skjuter en gubbe i huvudet och han förlorar halva livet. Jag får 2 stjärnor.

2. : Jag skjuter på en polisbil med en RGP. Jag får en stjärna.

:>

1. Det där är omöjligt såvidar snubben du sköt inte var en polis eller hemlig agent eller liknande. Eller om en polis stoppade dig och du försökte fly.

2. Ja, man får bara en stjärna när man skjuter på polisen utan att döda dem. (fast fortsätterman så blir det fler) Jag håller med om att det känns lite väl lindrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det där är omöjligt såvidar snubben du sköt inte var en polis eller hemlig agent eller liknande. Eller om en polis stoppade dig och du försökte fly.

2. Ja, man får bara en stjärna när man skjuter på polisen utan att döda dem. (fast fortsätterman så blir det fler) Jag håller med om att det känns lite väl lindrigt.

1. Han var inte en polis, det kan såklart varit en bugg.

2. Polisen som satt i bilen dog såklart. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...