Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

+

Seriösare.

Mer realistiskt.

-

Mindre frihet.

Frågan är: Frihet VS realism? Man vill ha båda. Rockstar kunde ha lagt till mycket mer frihet.

Det är ni inte något med att de saknar förmågan eller av att det inte skulle fungera.

Det handlar om pengar just därför vill dom inte göra ett allt för fulländat spel.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar RPG-känslan som fanns i SA det fanns också så mycket att göra men R* har antagligen inte glömt bort det utan de har lagt till Multiplayern so tar mycket tid från mig iaf:)

De kunde ha haft mer vapen och kläder.

Jag gillar inte det med att alla kör samma bil som dig även om du har en sportbil grejen heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar RPG-känslan som fanns i SA det fanns också så mycket att göra men R* har antagligen inte glömt bort det utan de har lagt till Multiplayern so tar mycket tid från mig iaf:)

De kunde ha haft mer vapen och kläder.

Jag gillar inte det med att alla kör samma bil som dig även om du har en sportbil grejen heller.

Jag tror att man kommer att kunna ladda ned mer kläder inom en snar framtid. Inte för den delen bara kläder, utan mycket annat också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte xbox 360 pro + GTA IV idag på rent rikemansimpuls. är lite besviken på spelet, men kan inte sätta fingret på vad. snyggt som fan, mycket roliga nya grejer och gillar ragdollen. men har ännu inte hittat något som jag garvat åt som i de äldre GTA spelen.

det hari nte riktig GTA känsla tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart tog barnen vägen?

I höstats var det våldsamma diskussiner om det var barn med eller ej men vart tog de vägen?

Mitt klagomål är: Varför tog de inte med barn i GTAIV :naughty:

Det tror jag du förstår själv om du tänker efter, hur många hade velat att sina barn satt o spelade ett spel där man vårdslöst kunde gå och skjuta ner barn. Nej usch det hade inte varit smart o sätta in barn i ett spel som detta, never. Se redan ute i världen så mycket hemskt som händer med barn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är: Frihet VS realism? Man vill ha båda. Rockstar kunde ha lagt till mycket mer frihet.

Det är ni inte något med att de saknar förmågan eller av att det inte skulle fungera.

Det handlar om pengar just därför vill dom inte göra ett allt för fulländat spel.

Frihet vs. Realism

FRIHET!

Köpte xbox 360 pro + GTA IV idag på rent rikemansimpuls. är lite besviken på spelet, men kan inte sätta fingret på vad. snyggt som fan, mycket roliga nya grejer och gillar ragdollen. men har ännu inte hittat något som jag garvat åt som i de äldre GTA spelen.

Det har inte riktig GTA känsla tycker jag.

I think the same.

Tycker faktiskt att det är rätt illa att man inte kan gå in nästan mer än hälften av byggnaderna som är utmärkta på kartan, som restauranger och barer, utan man måste gå dit med en kompis och inte ens då får man se hur det ser ut invändigt.

Det är jag skitsur för!!!

..

Jag har förresten tröttnat på IV nu... ganska mycket faktist. Det är ganska förjävligt då jag fortfarande inte tröttnat på San Andreas! (Iofs. kan man modda SA. Vanlilla är jag ganska trött på :naughty:)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker faktiskt att det är rätt illa att man inte kan gå in nästan mer än hälften av byggnaderna som är utmärkta på kartan, som restauranger och barer, utan man måste gå dit med en kompis och inte ens då får man se hur det ser ut invändigt.

Man kan gå in i Steinway Beer garden utan en kompis iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upptäckte nyss hur puckade sjukvårdarna är. Jag råkade krascha hojen när jag var ute och åkte med Roman. Fick ett meddelande om att han var skadad så jag ringde upp dom men när dom kom så knäckte dom till nacken på Niko, tog $815 och sket fullständigt i Roman. Lite bättre AI kan man väl förvänta sig.

Redigerad av Mr Meccano
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag upptäckte nyss hur puckade sjukvårdarna är. Jag råkade krascha hojen när jag var ute och åkte med Roman. Fick ett meddelande om att han var skadad så jag ringde upp dom men när dom kom så knäckte dom till nacken på Niko, tog $815 och sket fullständigt i Roman. Lite bättre AI kan man väl förvänta sig.

Han kommer ligga kvar där, alternativt så hämtar dom upp honom. Sen ringer han dig och vill ha skjuts ifrån sjukhuset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

-Storyn. Jag tycker inte den var så jättebra. Iofs är det ju svårt att hålla kvaliteten på storyn uppe genom 80-90 uppdrag men ändå, jag tycker den var ganska tunn och ointressant. Röstskådespelarna är dock top-notch vilket drar upp det hela.

-Uppdragen. Högst 1/4 av uppdragen var roliga och originella, de övriga handlade mest om olika varianter av "kör dit, döda dem, sno det, åk därifrån". Det blev repetitivt efter ett tag.

-Dejtandet och att gå ut med vännerna stup i kvarten är ganska jobbigt och enformigt.

-Även om GPSen har sina fördelar gör den att spelet är mindre fritt. Man har nästan hela tiden en destination och cruisandet minskas.

-Var är ambulansuppdragen? Brandbilsuppdragen? Taxiuppdragen (förutom Romans taxi i början av spelet)? Etc..

-Spelet är för lätt.

-Om det sker en olycka och man ringer till 911 borde ambulansen ta hand om de som är skadade. Dessutom har jag aldrig sett en brandbil släcka en eld.

-Brucie är en påfrestande karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...