Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

Vart tog barnen vägen?

I höstats var det våldsamma diskussiner om det var barn med eller ej men vart tog de vägen?

Mitt klagomål är: Varför tog de inte med barn i GTAIV :)

Det skulle självklart varit roligt att skjuta en 5-åring som sitter och leker med en docka. När hon har halva livet kvar så börjar hon gråta och ropa efter mamma, det skulle varit en riktigt höjdare.

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 weeks later...

HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET

Humpf, kanske inte så nödvändigt att bumpa en månad gammal topic med värdelöst whine. Men bilfysiken suget kajk, sladdar inte ens nästan så här mycket med en riktig bil irl

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET

Humpf, kanske inte så nödvändigt att bumpa en månad gammal topic med värdelöst whine. Men bilfysiken suget kajk, sladdar inte ens nästan så här mycket med en riktig bil irl

Det har varit så dom senaste elva åren. Tragiskt nog.

Tycker dock att bilfysiken i gta IV är den bästa hittils även om det inte är allt för bra. Om man kör rätt in i en vägg i maxad fart med en infernus så får inte bilen några större skador, men däremot om man voltar kan fronten tryckas till ordentligt. Aja, det är få spel som lyckas få bra bilfysik. Det enda spel som har bra fysik och är ett litet sandlådespel är Driver-serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I hate you :unsure:

Jag känner mig tämligen säker på att han är ironisk. Jag hoppas i varje fall det! ^_^

HEHE KUL ATT MAN SLADDAR IN I VARENDA JÄVLA VÄGG I HELA SPELET

Har du spelat nåt annat spel i GTA-serien? B) Bilfysiken i GTA IV tog det ett tag innan jag vande mig vid, men efter att jag vant mig vid den så upplever jag den som bra mycket bättre än fysiken i tidigare spel.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
En sak som verkligen suger med alla gta spel som jag trodde dom skulle fixa i gta iv. Är att man inte kan skada motorcyklar bara punktera däcken . Dom borde fixa så motorcyklarna tar damage typ bryts imitten och sånt :D. Någon som håller med? :mellow::)

Bryts på mitten är nog svårt att fixa. Jag gillar inte att köra motorcykel så jag bryr mig inte så mycket.

Älskar bara att frontalkrocka med motorcyklar och se gubben flyga B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
1. Ingen fallskärm

2. Inga flygplan

3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m)

4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m)

Finns mycket mer...

Det kan ja hålla med om. Och att man inte kan haka på dom fina släpen till lastbilarna som finns överallt. Och att man inte kan lyfta upp gafflarna på truckarna... :) Men annars tycker jag att det är ett bra spel :)

Redigerad av Tobbzone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ingen fallskärm

2. Inga flygplan

3. Brist på fordon (fyrhjulingar, hovercrafts, jetpack, cyklar m.m)

4. Inga landskap (skog, berg, öken m.m)

Finns mycket mer...

5. För lite vapen (skjutvapen samt andra melee vapen)

6. För lite side missions

7. För lite kläder

8. Ingen möjlighet att köpa fler hus samt garage

9. Dålig fysik på motorcyklarna (imo)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...