Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Patchen för t ex. kontrollerna. (Xbox 360 o PS3 kontrollerna fungerar tror jag, men icke andra kontroller) :(

Eller de bör fixa till buggarna med mappningarna av tangenterna. Har problem med t ex. mobilen kommer upp eller går ner, då man använder piltangenterna för att röra-köra. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Hatar att man förlorar så mycket pengar när man dör.

I flesta uppdragen så måste man gömma sig för att bli av med polisen, hatar när jag dör där. Jag har ju klarat av uppdraget, måste jag verkligen gömma mig?..

Hatar när man får ett samtal och om någon slår dig eller om någon bil råkar nudda dig så stängs samtalet av. Har missat ca 3-4 samtal

Hatar att folk ringer till en 24/7 för att fråga om du vill gå ut o så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när man typ kör ett uppdrag när man typ ska jaga ngn på MC så typ kör man in i en körsning OCH SÅ KOMMER EN JÄVLA TJOCK TAXI OCH bokstavligt talat kvaddar hela hoyen och niko flyger ju som ett flygplan genom new yorks fina gator och gubben som jagade bara kör vidare och typ ger en fingret också typ landar man typ på en gammal kärrings handväska så typ bryterhan nacken :unsure::wub: åååååhh.... såååå jöbbigt.

Eller en annan gång när jag jagade en annan gubbe i en bil (äntligen) :rolleyes: så klickar jag på A (xbox360) så han gör en liten handbroms sväng typ.... så blir den för hård så HELA JÄVLA BILEN FLIPPAR JU OCH FAR ÅT HELVETE och man har tappat bort var korsningen var >_<>_<>_<>_<>_<>_<>_< det var 'la typ allt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att du ska skippa svordomarna...

Men jag hatar i alla fall när man ibland inte kan ta bilar, även med människor i. Typisk bugg :naughty:

Och sen ibland finns det inga människor i bilarna.. uhhh...

och sen önskar man att det fanns en speciell tangentbord för Xbox360, så man kunde chatta live på MP...

OCH SEDAN HATAR JAG NÄR BILAR KOMMER I VÄGEN NÄR MAN T EX KÖR IFRÅN POLISEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när man typ kör ett uppdrag när man typ ska jaga ngn på MC så typ kör man in i en körsning OCH SÅ KOMMER EN JÄVLA TJOCK TAXI OCH bokstavligt talat kvaddar hela hoyen och niko flyger ju som ett flygplan genom new yorks fina gator och gubben som jagade bara kör vidare och typ ger en fingret också typ landar man typ på en gammal kärrings handväska så typ bryterhan nacken :D:doh: åååååhh.... såååå jöbbigt.

Eller en annan gång när jag jagade en annan gubbe i en bil (äntligen) :( så klickar jag på A (xbox360) så han gör en liten handbroms sväng typ.... så blir den för hård så HELA JÄVLA BILEN FLIPPAR JU OCH FAR ÅT HELVETE och man har tappat bort var korsningen var :D:D:D:D:D:D:( det var 'la typ allt....

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när man typ kör ett uppdrag när man typ ska jaga ngn på MC så typ kör man in i en körsning OCH SÅ KOMMER EN JÄVLA TJOCK TAXI OCH bokstavligt talat kvaddar hela hoyen och niko flyger ju som ett flygplan genom new yorks fina gator och gubben som jagade bara kör vidare och typ ger en fingret också typ landar man typ på en gammal kärrings handväska så typ bryterhan nacken :confused::confused: åååååhh.... såååå jöbbigt.

Eller en annan gång när jag jagade en annan gubbe i en bil (äntligen) -_- så klickar jag på A (xbox360) så han gör en liten handbroms sväng typ.... så blir den för hård så HELA JÄVLA BILEN FLIPPAR JU OCH FAR ÅT HELVETE och man har tappat bort var korsningen var :confused::angry::angry::angry:>_<>_<>_< det var 'la typ allt....

:lol:

(vet att den postats förut. Men den förklarar exakt hur spelet är :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag blir vansinnig på multiplayersystemets interface. Man får inte kicka vem som helst när man är admin, och folk som just joinat får kicka admin även om de bara är två personer. Jag blir galen på folk som joinar race efter tio minuters väntetid och sen droppar ut i sista kurvan i ett femminutersrace när de märker att de inte kan vinna. "Only player remaining" har jag sett sjukt många gånger på sistone.

Jag blir också galen på folk som joinar, inte gillar inställningarna och försöker kicka admin så fort som möjligt. Wtf? Bara att joina nytt spel ju, varför ska man kicka admin det första man gör? Skapa ett eget spel, mongon! Sannolikheten att man blir admin själv bara för att man kickar nån är ju löjligt liten.

Sen vill jag ha ett lobbysystem istället för att slumpvis kastas in i spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ogillar...

...att Niko springer så jävla långsamt i trappor, så man måste hoppa upp för dom (och "GTA-hoppet" ser inte lika roligt ut i IV).

...att det inte finns flygplan.

...eller fallskärmar (hade varit grymt att BASE-hoppa från Empire State Building (vad fan den nu heter i spelet).

...Ouh, och musiken, 18 radiokanaler men typ två bra låtar.

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...