Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

Sedan har mina bilar aldrig försvunnit vilket är mycket skönt. Vet inte om parkeringsplatsen till dig är menad efter att (Spoiler cirka 18 % in i spelet)

Romans lägenhet brunnit ner

, men jag hade chansen att bara ta en bil och den andra har stått kvar där sedan dess helt ostörd.

Nej jag var vid den andra lägenheten i Bohan.

Dessa idiotiska filbyten som funnits i alla GTA-spelen sen 3an har inte försvunnit. Åker du på en bro eller i en tunnel så händer det jäkligt ofta att bilarna i filen brevid byter när du är precis bakom. Vilket resulterar i en krock och din Blista Compact blir ännu mer kompaktare då fronten blir missbildad!

Edit: Alltså fyfan vad trött man blir på idiotpolisen! Snor du en bil har du hela snutkåren efter dig. Det kommer upp en ny bil för varje kvarter. Har dom inget bättre för sig än jaga en jävla biltjuv!

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

j*vla dåligt att man inte kan gå upp i frihetsgudinnan/statue of happiness. Hade sett fram emot det sedan jag fick veta att den skulle vara med och sen går det inte. Fy fasen vad besviken jag är! Gaah...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sjukt vad alla ska gnälla? seriöst och det är massa små skitsaker som inte gör någon större del av spelet.

t.ex det här med att sno bilar och poliser överallt? jag snor i princip alltid en bil, sällan jag använder "min" bil en längre stund, men jag har typ aldrig fått polisen eftermig? tycker faktiskt inte där e så många som dem flesta här säger? ^_^

och sen det me statue of happyness, OCH om man inte kan gå upp? det är inte som att de är anledningen till att man köpte detta övergrymma spelet precis?

och sen så kolla mer på helheten av detta spel, ingen annan har någonsin lyckats göra det rockstar ha gjort med IV, vilket är enormt grymt! :)

detta är anledningen till att jag köpte mitt ps3 och sen jag köpte IV har jag verkligen börjat uppskatta ps3an!

GTA IV RULES and that's it! ska ni klaga på något så välj något mer vettigt.

PS. sen de här med poliser ser när du snor en bil? so what? du får en stjärna och det är så sjukt simpelt att fly från dom då. rätt lätt med wanted level 3 med faktiskt? aja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS. sen de här med poliser ser när du snor en bil? so what? du får en stjärna och det är så sjukt simpelt att fly från dom då. rätt lätt med wanted level 3 med faktiskt? aja..

Är lite irriterande att åka genom hela Manhattan för att få bort en stjärna. I varje korsning dyker det upp en polisbil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag efter idag börjat gilla polisen lite mera. Det är möjligt att komma ifrån dom om man är skicklig. Jag har minst startat tio biljakter nu. 6 har jag lyckats komma ifrån, 4 har jag dött. Jag har även märkt vad jag tidigare inte märkte. Polisen försöker ständigt omringa dig på något konstigt vis. Men men. Jag har börjat gilla att fly från polisen, rätt bra underhållning. Sedan har vi den underbara slowmotion-kameran.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saknar fallskärmen väldigt mycket. :)

Jag e också besviken på att man inte kan gå upp i frihetsgudinnan (jag vet att man

kan gå upp en bit och se hjärtat

men vill kunna gå upp i armen osv som man kan på riktigt).

Va fasen?

Jag kunde inte gå upp alls. Jag gick bara upp för en trappa och där jick jag på nått rött och fick en

ful tröja

. Men inget mer. Var kan man gå upp högre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite irriterande att åka genom hela Manhattan för att få bort en stjärna. I varje korsning dyker det upp en polisbil.

Måste vara strategisk när man flyr. Man ser ju poliserna på kartan innan de ser dig så måste man köra åt andra hållet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite besviken på att det är så lite folk, speciellt runt Times sq/The triangle.

  • Samma här.
  • Även besviken på variationen av bilar.
  • Det är kortare radiospår i IV än i SA. Jag har nog hört samma radioslänga säkert varje timme, trots att jag lyssnar på runt 5 kanaler. Radiospåren måste ju vara runt 30-40 min i IV.
  • Det är synd att motorcykelpoliserna försvann.
  • Jag ville också ha en silenced gun.
  • Det är mycket pop-in eller vad det nu heter, att när man t.ex. åker i en snabb bil och tvårnitar så ser allt runt om kring en skitfult och lågupplöst ut i typ 5 sek innan den snygga texturen hunnit ladda. Helikopter->

    Man ser det särskilt tydligt med helikopter vid Brucies hus, där helikopterplattan är grå med röd/vita kant-grejer. När man flyger dit snabbt så är plattan grön utan kant-grejs, precis som polishelikopterplattan vid östra Algonquin


Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iofs är NYC jävligt polistätt, men jag håller med. Det är överdrivet just nu.

Jag har mest problem med det på Algonquin på gatorna nära Middle Park och vid The Triangle. På Bohan kan man göra vad som helst och i Dukes är det inte mycket heller. Broker är det desto värre med, men jag vet inget om Alderney.

(Damn, vad jag redan älskar de här namnen! ^_^

Broker - Brooklyn

Dukes - Queens

Bohan - Bronx

Algonquin - Manhattan

Alderney - New Jersey?)

Vilket resulterar i en krock och din Blista Compact blir ännu mer kompaktare

BDM-TSCH!!! :)

  • Det är mycket pop-in eller vad det nu heter, att när man t.ex. åker i en snabb bil och tvårnitar så ser allt runt om kring en skitfult och lågupplöst ut i typ 5 sek innan den snygga texturen hunnit ladda. Helikopter->

    Man ser det särskilt tydligt med helikopter vid Brucies hus, där helikopterplattan är grå med röd/vita kant-grejer. När man flyger dit snabbt så är plattan grön utan kant-grejs, precis som polishelikopterplattan vid östra Algonquin


Kör du på Xbox 360? Den har större problem än PS3 med sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag har mest problem med det på Algonquin på gatorna nära Middle Park och vid The Triangle. På Bohan kan man göra vad som helst och i Dukes är det inte mycket heller. Broker är det desto värre med, men jag vet inget om Alderney.

(Damn, vad jag redan älskar de här namnen! :)

Broker - Brooklyn

Dukes - Queens

Bohan - Bronx

Algonquin - Manhattan

Alderney - New Jersey?)

2.Kör du på Xbox 360? Den har större problem än PS3 med sånt.

1. Det brukar vara ganska lungt i södra Alderney, (Alderney State Correctional Facility,

även fast det står poliser/vakter med M4 där...

) men i den norra delen är det polistätt.

2.Gäss ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar hur människor man slår rör och beter sig, otroligt verkligt. det jag saknar är någon kombo där man tar tag i en person och slänger den ner från ett av alla underbara stup och byggnader som finns. Rätt svårt att putta och slå ner folk för höga avsatser

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla klaga hela tiden! Är det så dåligt?

Det är långt ifrån dåligt, men finns en del saker man stör sig på. Inget spel är perfekt (än).

Va fasen?

Jag kunde inte gå upp alls. Jag gick bara upp för en trappa och där jick jag på nått rött och fick en ful tröja. Men inget mer. Var kan man gå upp högre?

Innan själva statyn börjar finns det fyra dörrar, en av dom kan du gå in i. Behöver givetvis en helikopter för att komma dit.

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar hur människor man slår rör och beter sig, otroligt verkligt. det jag saknar är någon kombo där man tar tag i en person och slänger den ner från ett av alla underbara stup och byggnader som finns. Rätt svårt att putta och slå ner folk för höga avsatser

Ja, som det kommer vara i Saints Row 2 med att ta dem i kragen och bara slänga dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla klaga hela tiden! Är det så dåligt?

Absolut inte. Spelet är sjukt äckligt bra, men det finns småsaker som varje individ stör sig på. Nu tänker du på alla som klagat här i tråden på någonting tillsammans, men om man tänker att varenda en har någonting som dom stör sig på så är det inte lika mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...