Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På baksidan av fodralet till spelet finns det t.ex. en bild på Niko när han håller i en sniper och har handskar med avklippta fingrar, man tycker ju att det borde finnas med

Aha okej, har inte ens hållt i fodralet :) Men finns det på fodralet borde det ju finnas med i spelet, så det finns säkert :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jävla GPS-rösten, "turn left". Jo, jag förstår det eftersom jag har en karta.

Rösten kanske är bra om man är 80 år och har någon extrem form av starr.

BTW, vet någon hur man stänger av radion?

Stäng av GPS-rösten då ditt navelludd?

Du håller inne antingen höger eller vänsterknappen.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för mycket poliser. Snor du en bil kan du nästan alltid räkna med att en polis ser det. Så måste man gasa som en galning för och komma utanför radarn. Sen det här när man är full och får polisen efter sig. Även fast dem inte sett dig gå in i bilen så märker de direkt att du är full, trots att man bara rullar fram med bilen. Man borde också kunna slåss på fyllan.

Jag har även märkt något konstigt. Jag hade en polisbil parkerad utanför mitt safehouse. Den hade stått där i flera dagar. Helt plötsligt kommer det en polis gåendes med en person han har arresterat. Polisen snor bilen och åker iväg med den andra killen i baksätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På baksidan av fodralet till spelet finns det t.ex. en bild på Niko när han håller i en sniper och har handskar med avklippta fingrar, man tycker ju att det borde finnas med

Xazzi: hur använder man den då? är det bara att göra det där man byter till keps o.s.v?

Japp : D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jävla GPS-rösten, "turn left". Jo, jag förstår det eftersom jag har en karta.

Rösten kanske är bra om man är 80 år och har någon extrem form av starr.

Jag tycker det är charmigt. :confused: Men visst, jag håller med att det är meningslöst speciellt eftersom den snackar om Yards dessutom. Men annars hade det varit bra så man slapp kolla kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har även märkt något konstigt. Jag hade en polisbil parkerad utanför mitt safehouse. Den hade stått där i flera dagar. Helt plötsligt kommer det en polis gåendes med en person han har arresterat. Polisen snor bilen och åker iväg med den andra killen i baksätet.

Hahahaha! Vilken otur!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som haft bilar utanför safehoue försvinna? Jag hade en vanlig bil parkerad utanför i flera dagar och plötsligt när jag startade spelet idag så var den borta. :confused:

Fin bil var det dessutom. :)

Det har hänt mig, fast då hade taxin puttat ut bilen utanför markeringen så den försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix. Jag körde inte med den bilen av rädsla att förlora den. Jag sparade den till något speciellt tillfälle.

Liberty City är, som du säkert vet en jävla håla fylld utav mördare, maffiabossar och biltjuvar. Efter ett tag blir ens bil stulen om man bor i LC. That's life :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liberty City är, som du säkert vet en jävla håla fylld utav mördare, maffiabossar och biltjuvar. Efter ett tag blir ens bil stulen om man bor i LC. That's life :confused:

Life sucka. :)

En grej som verkligen irriterar mig är, t ex vad som hände mig nyss:

Jag stannar "min" bil för att köpa korv. Bilen bakom mig kör in i min bil. Han kliver ur, dfrdr ut mig ur bilen och börjar slå på mig. Jag slår tillbaka och då får jag en wanted level. Jag hatar verkligen att behöva fly från en strid jag inte ens startat så jag fortsatte att slå ner honom. Sedan hade jag bara 2 val:

1. Ge upp och låta polisen arrestera mig och förlora alla vapen.

2. Fly från polisen medans de fyller mig med bly.

Jag hatarb verkligen när det händer och det är inte första gången. Varendagång jag hamnar i slagsmål med någon som muckar med mig eller anfaller med mig s¨å får jag polisen på mig innan jag hinner slåss klart.

Jag önskar att det hade varit så att Polisen inte lägger sig i så länge man inte använder vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatarb verkligen när det händer och det är inte första gången. Varendagång jag hamnar i slagsmål med någon som muckar med mig eller anfaller med mig s¨å får jag polisen på mig innan jag hinner slåss klart.

Jag önskar att det hade varit så att Polisen inte lägger sig i så länge man inte använder vapen.

Slå inte tillbaka då! Spring därifrån som en tjej så slipper du wanted level.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå inte tillbaka då! Spring därifrån som en tjej så slipper du wanted level.

Men det är ju det som är grejen. Jag VILL inte fly från en strid, speciellt inte en jag inte själv börjat. Jag vill slå ner de jävlarna utan att Poliserna avbryter mig varenda gång. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju det som är grejen. Jag VILL inte fly från en strid, speciellt inte en jag inte själv börjat. Jag vill slå ner de jävlarna utan att Poliserna avbryter mig varenda gång. :confused:

Du vet hur poliserna är i GTA, älskar att jävlas med just dig, nästan ingen annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för mycket poliser. Snor du en bil kan du nästan alltid räkna med att en polis ser det. Så måste man gasa som en galning för och komma utanför radarn. Sen det här när man är full och får polisen efter sig. Även fast dem inte sett dig gå in i bilen så märker de direkt att du är full, trots att man bara rullar fram med bilen. Man borde också kunna slåss på fyllan.

Jag har även märkt något konstigt. Jag hade en polisbil parkerad utanför mitt safehouse. Den hade stått där i flera dagar. Helt plötsligt kommer det en polis gåendes med en person han har arresterat. Polisen snor bilen och åker iväg med den andra killen i baksätet.

Iofs är NYC jävligt polistätt, men jag håller med. Det är överdrivet just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för mycket poliser. Snor du en bil kan du nästan alltid räkna med att en polis ser det. Så måste man gasa som en galning för och komma utanför radarn. Sen det här när man är full och får polisen efter sig. Även fast dem inte sett dig gå in i bilen så märker de direkt att du är full, trots att man bara rullar fram med bilen. Man borde också kunna slåss på fyllan.

Jag har även märkt något konstigt. Jag hade en polisbil parkerad utanför mitt safehouse. Den hade stått där i flera dagar. Helt plötsligt kommer det en polis gåendes med en person han har arresterat. Polisen snor bilen och åker iväg med den andra killen i baksätet.

Det kan vara sant. Jag lyckas stjäla bilar i alla fall 60-70 % av gångerna utan att ta bli tagen av polisen, men när du väl blir det är det frustrerande. Har märkt några saker också. Underlättar det verkligen om man byter bil under flykten? Dels tar det tid och dels verkar det inte hjälpa. Sedan tycker jag det absolut det är bättre att flya och i såfall bli dödad av polisen då man får behålla vapnena. Jag vill absolut inte gå och köpa nya vapen så jag blir 9 gånger av 10 dödad. Skulle man förresten inte få mjölighet att köpa tillbaka vapnena om man blivit tillfångatagen av polisen.

En sak till jag stör mig på hos poliserna är hur jävla aggressiva dom är. Om du t.ex bara slår en person och sedan väljer att fly trots att du är obeväpnad så börjar alla skjuta på dig som du vore en terrorist. Du har ingen chans t.o.m om du är obeväpnad, sjukt.

--

Sedan har mina bilar aldrig försvunnit vilket är mycket skönt. Vet inte om parkeringsplatsen till dig är menad efter att (Spoiler cirka 18 % in i spelet)

Romans lägenhet brunnit ner

, men jag hade chansen att bara ta en bil och den andra har stått kvar där sedan dess helt ostörd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...