Jump to content

Klagomuren!


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Autosiktet är fortfarande värdelöst i stridens hetta. Man springer ifrån några poliser som skjuter på en, vänder sig om (kameran visar inte poliserna), siktar och börjar peppra en fotgängare istället.

Coversystemet har lite för mycket klantigheter i sig, de skulle ha lärt sig av Uncharted.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev besviken på bilstöld uppdragen man får av

Brucie

. Jag hade verkligen hoppats på att man skulle få en lista och leta upp bilarna själv som i tidigare spel men istället

får man veta var de finns, det blir utmärkt på kartan och sedan bara att ta bilen.

Visst, det är kul stölder och lite variation men jag hoppas att även den klassiska varianten kommer vara med lite senare för det var alltid kul och man blev så glad när man väl hittade en bil på listan.

Tycker det var ganska kul i början, man tjänade bra med cash och fick lite extra ammunition på något så enkelt. Sen att Brucie är så jävla skön gör inte saken sämre. Man. Women. Man. Women.

Jag tror förresten någonting liknande kommer dyka upp senare i storyn faktiskt. Det är ju trots allt Grand Theft Auto.

Annars har jag också lite svårt att med coversystemet, speciellt när man ska ta sig ur det. Sen att bilarna ibland står när det är grönt och kör när det är rött. Och även att vissa bilar gillar att tränga sig som några idioter när man ska betala i brotullarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet itne om det bara är jag, men jag stör mig ganska hårt på att spelet är så jävla mörkt. Ibland mitt på dan kan det vara så mycket skuggor och liknande att man knappt ser vart man kör någonstans :P och riktigt bäckmörkt på natten, ajja man vänjer sig väl kanske :D förövrigt ett sjuuukt underbart spel ;)

Klicka på start display och ta allt på fullt exelente perfecto :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fanns där inte fler Little Jacob Job? ;) Jag tyckte de var jättekul men bara ca 10 stycken känndes aldeles för lite. Tycker allt att de kunde lagt in oändligt med såna på olika random platser. Inte som att det hade varit så värst svårt. Den möjligheten hade ju kunnat gjort att man verkligen kun de spela spelet så länge man ville även efter man klarat det.

Hoppas de uppdaterar Jobben med det nedladdningsbara matrialet sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte direkt något stort klagomål men, jag vill ha handskarna! :)

Finns dem överhuvudtaget?

Jag vill fan också ha handskarna, men tror inte att de finns :confused:

Tycker också att det borde funnits med lite mer mössor.

Ingen som vet om man kan använda

rånarluvan som man får efter bankrånet med Packie

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill fan också ha handskarna, men tror inte att de finns :confused:

Jag har sett bilder på Niko med hanskar på och bilder på Niko utan handskar så jag antar att man någonstans i spelet får dem eller får köpa dem? Kanske i New Jersey? Ingen har väl ommit dit än på GTAsajten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nu blir jag nyfiken vad det är för handskar som det snackas om, har ju inte själv varken spelet eller en konsoll :confused:

På baksidan av fodralet till spelet finns det t.ex. en bild på Niko när han håller i en sniper och har handskar med avklippta fingrar, man tycker ju att det borde finnas med

Xazzi: hur använder man den då? är det bara att göra det där man byter till keps o.s.v?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...