Jump to content

Hur ändrar man sitt nick?


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ha inte alltför höga förhoppningar bara, det är lite mer än ett år sedan någon sist fick byta sitt nick

Haha!

Nu kom jag att tänka på en sak...

30 april 2006 kl 21:11 skickade jag följande PM till Mr. H:

Umberto >>> McDuck

:)

McDuck! How's about that? :lol:

Såhär i efterhand kan ju konstatera att det inte var dåligt att Mr. H inte bytte mitt nick trots allt.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad menar du?! han e ju typ aldrig inne på sidan lixom? och jag ser inte problemet att ändra ett nickname.. är de för mkt begär så får han ju stå ut med att jag gör ny användare ju.. right?

Så länge forumet är uppe så finns han kvar, det verkar som om han inte behöver vara inloggad för att pyssla med det. För hur ofta brukar forumet vara offline t.ex.?

Varför inte bara, som alla andra som har försökt, acceptera att du måste heta namnet du en gång registrerade dig med för alltid? :naughty: Ett 4 år gammalt konto överger man väl inte bara förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad menar du?! han e ju typ aldrig inne på sidan lixom? och jag ser inte problemet att ändra ett nickname.. är de för mkt begär så får han ju stå ut med att jag gör ny användare ju.. right?

Jag kan ju ge dig förhoppningen att jag ansökte för kanske ett och ett halvt år sedan. Jag frågade om jag kunde få heta BRENDANBENSONÄRKUNG. Tyvärr fick jag inte det positiva svar av honom jag hade hoppats på. Men det är värt ett försök, för det var ju som sagt inte så värst länge sen han svarade på min ansökning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge forumet är uppe så finns han kvar, det verkar som om han inte behöver vara inloggad för att pyssla med det. För hur ofta brukar forumet vara offline t.ex.?

Varför inte bara, som alla andra som har försökt, acceptera att du måste heta namnet du en gång registrerade dig med för alltid? :naughty: Ett 4 år gammalt konto överger man väl inte bara förresten?

4 år gammalt? hehe, så viktigt är inte ett konto för mig.. detta är ett konto för mig bara.. fast vill inte ha detta namnet.. men tar han sån tid på sig att svara så skiter jag i det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...