Jump to content

Lägg mer krut på på GTA IV forumet nu!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni är ganska skoj hela bunten. Tror ni att man automatiskt lägger in någon slags andra växel i mognande på sin 18-årsdag? Jag är 17 men känner mig bra mycket mognare (och bättre/smartare/snyggare) än många här som är över 18. Kalla det uppblåst ego men det är min åsikt.

Men fniss, Henkijboj m. fl. att ni håller på att fiska moderatorpoäng när hultenius inte ens har uttalat sig om saken.. komiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk verkar dock fortfarande inte fatta att; Report = Case closed.

Vad folk INTE fattar är att Report inte betyder "åhhh, vad jag får sexuell njutning av att skicka rapporter" eller "rapporterar jag tillräckligt ofta får jag säkert en modplats!!". Det är ett jävla gnäll så fort man rapporterar, bara för att man råkar vara en väldigt aktiv medlem som helst rensar bort en massa skit från forumen. Nu menar jag inte dig och KalleR, utan idioter som Mordos och P-C. Admins snackar om att man får ta mycket skit för att man är admin, men jag hävdar att man får sig både en och två skopor dynga kastat mot sig när man rapporterar. DET, är otacksamhet.

Ni är ganska skoj hela bunten. Tror ni att man automatiskt lägger in någon slags andra växel i mognande på sin 18-årsdag? Jag är 17 men känner mig bra mycket mognare (och bättre/smartare/snyggare) än många här som är över 18. Kalla det uppblåst ego men det är min åsikt.

Men fniss, Henkijboj m. fl. att ni håller på att fiska moderatorpoäng när hultenius inte ens har uttalat sig om saken.. komiskt!

I en diskussion på fyra sidor och 62 poster har jag EN ENDASTE POST, där jag över huvud taget inte nämner mig i en modposition eller framlägger hur bra jag är jämfört med andra. Nog fan väljer du att hoppa på mig av alla jävla människor som skrivit här. Varför då? Är det inte på tiden att du lägger ner allt jävla agg du hyser mot mig när jag tamigfan aldrig gjort dig nåt? Så fort du och jag deltar i en allmän diskussion om nåt helt annat så väljer du att sparka på mig när jag inte pratat om dig alls, istället för att gå på den som startade diskussionen eller den som är mest aktiv. Chill out och håll käft för helvete, det räcker nu. Skulle jag jaga modpoäng skulle jag väl knappast göra det genom att skicka rapporter och vara låtsasvuxen på ett forum som Hultan inte ens besöker - jag kan i så fall knacka på hos honom och fråga om en modplats om jag nu var intresserad, eftersom jag bor 100 meter ifrån honom. Nu är det så att jag redan har fullt upp med GTAnytt så jag tror inte jag är intresserad. Visserligen skulle det bara vinna mig tid att bli mod eftersom jag ändå rapporterar alla fel jag ser - var jag mod skulle jag slippa skriva i rapportfälten och istället bara trycka på låsknappen direkt. Kan du inte bara lämna GTAsajten och stanna kvar i Flashbacks knarkforum - det är väl där du hänger mest?!

bigfuck-you-gringo2_788505_0.jpg

Lär dig stava mitt nick, förresten. Det är också på tiden.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad folk INTE fattar är att Report inte betyder "åhhh, vad jag får sexuell njutning av att skicka rapporter" eller "rapporterar jag tillräckligt ofta får jag säkert en modplats!!". Det är ett jävla gnäll så fort man rapporterar, bara för att man råkar vara en väldigt aktiv medlem som helst rensar bort en massa skit från forumen. Nu menar jag inte dig och KalleR, utan idioter som Mordos och P-C. Admins snackar om att man får ta mycket skit för att man är admin, men jag hävdar att man får sig både en och två skopor dynga kastat mot sig när man rapporterar. DET, är otacksamhet.

Varför får aldrig jag vara med längre? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte bara lämna GTAsajten och stanna kvar i Flashbacks knarkforum - det är väl där du hänger mest?!

Fast det vore tråkigt utan honom.

Du är inte dryg nog, du kanske inte har gnistan kvar? Själv försöker jag att hålla mig i standby för tillfället.

Likställer du dig själv med Lajnux?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är väl inte ens aktiv längre.

Jag var väl ltie luddig i min post, men jag menade att med tanke på att han kommer (haha, jag har för mig att han har nämnt det i alla fall) köpa GTA IV tidigt så lär han ju ta sig tillbaka till IV-forumet. Halva nöjet med ett GTA-spel är ju att skriva om det på forumet. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag förstår dig rätt nu, Jazz, så menar du alltså att om åldersgränsen skulle vara på 16 istället för 18 så skulle fler personer söka, och med ett större utbud av aspiranter så är det enklare att plocka ut de allra bäst/mognaste/whatever?

Låter ju fullkomligt vettigt; förstår inte varför folk sätter sig emot det. :whistling:

Just precis.

Vad Jacker har för problem med detta vet jag inte, han kanske bara har svårt att se helheten.

Förresten så är det här en lönlös diskussion, Hultenius har sina anledningar och kommer med all säkerhet inte svara i tråden då han endast sysslar med sådant som är akut.

Rapportera mera, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just precis.

Vad Jacker har för problem med detta vet jag inte, han kanske bara har svårt att se helheten.

Förresten så är det här en lönlös diskussion, Hultenius har sina anledningar och kommer med all säkerhet inte svara i tråden då han endast sysslar med sådant som är akut.

Rapportera mera, right?

Ja mamma.. cry3_981299_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten så är det här en lönlös diskussion, Hultenius har sina anledningar och kommer med all säkerhet inte svara i tråden då han endast sysslar med sådant som är akut.

Rapportera mera, right?

Tja, alltså han skrev ju lite kryptiskt så här sist han var inloggad, så han kanske läser ändå utan att vi alla vet om det? Tycker i och för sig ändå det är trist när det dröjer flera månader innan han loggar in. Vi får försöka mjölka honom på så mycket fakta så möjligt när han dyker upp nästa gång, eller så för vi hoppas att det blir något fel på forumet för då brukar han komma in ganska omgående, hehe. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...