Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Typisk reaktion av svartsjuka Xbox-ägare. Får samma reaktion av min brossa.

Naivt att ens jämföra de 2 konsollerna. Sony är och har alltid varit ledande på spelmarknaden sedan Playstation kom ut.

Se bara på Xbox och PS2.

Xbox såldes under c:a 4 år i butik. Ps2 såldes i tio år. Det kom ut -98 om jag minns rätt. Och det är först i år som de utgår från sortimenten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typisk reaktion av svartsjuka Xbox-ägare. Får samma reaktion av min brossa.

Naivt att ens jämföra de 2 konsollerna. Sony är och har alltid varit ledande på spelmarknaden sedan Playstation kom ut.

Se bara på Xbox och PS2.

Xbox såldes under c:a 4 år i butik. Ps2 såldes i tio år. Det kom ut -98 om jag minns rätt. Och det är först i år som de utgår från sortimenten.

År 2000 tror jag den kom till Europa faktiskt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

98 eller 2000 potatis, pottatis...

Faktum är att xbox såldes under betydligt kortara tid. Och det är alltid samma sak, xbox-ägarna överreagerar så fort man kritiserar konsollen. Istället för att acceptera fakta.

Men det är sant som det är sagt att vi skall hålla oss ontopic. Ursäkta för min del...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

98 eller 2000 potatis, pottatis...

Faktum är att xbox såldes under betydligt kortara tid. Och det är alltid samma sak, xbox-ägarna överreagerar så fort man kritiserar konsollen. Istället för att acceptera fakta.

Men det är sant som det är sagt att vi skall hålla oss ontopic. Ursäkta för min del...

Den enda som har skrivit något om konsoller här är du... Morfar påpekade bara att du är en fanboi, på ett litet annorlunda sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Det startar som alltid med att en Xbot påstår att PS3an suger.

Suger är ett starkt ord som inte alls passar in på PS3.

Men nog om detta.

Mirros's Edge var det, ja!

Där starta det. Varför ska han säga att ps3 får demot o onlineläge gratis? Onödigt.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Stackars xbox-ägare...

Vi PS3:are får minsan demos och onlineläge 4 free... tongue.gif tongue.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag ljuga menar du? Det var ingen kritik mot xboxen, det var ren fakta.

Men varför, Vice? Du är 20+. Du borde väl vara tillräckligt mogen för att inse att det är ganska lame att tjafsa om vilken konsol som är bäst. Dessutom när du helt ur ingenstans slänger ur dig massa grejer som du inte kan mer om än det du läst om här på forumet i PS3-tråden.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RROD nuff said...

Tusentals Xbox ägare har fått skicka in sina Xbox på lagning och i många fall har dem inte kunnat lagas så dem får en helt ny bara för att den också ska brytas ner.... Din maskin ska inte dö, så enkelt är det.

Sen att det är en bra maskin men grymma spel samt najsiga exklusiva spel är en annan femma.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RROD nuff said...

Tusentals Xbox ägare har fått skicka in sina Xbox på lagning och i många fall har dem inte kunnat lagas så dem får en helt ny bara för att den också ska brytas ner.... Din maskin ska inte dö, så enkelt är det.

Sen att det är en bra maskin men grymma spel samt najsiga exklusiva spel är en annan femma.

"RROD"-diskussionen är död och tråkig. Alla fanboys drar sig till RROD direkt, har ni inget annat att klaga på? Gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...