Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Upptäckte en trevlig sak:

När man följer Cel på training, precis i slutet när man ska gå fram till henne och öva på att slåss/avarmera fiender, så kan man låta bli att gå fram till henne och springa runt på trainingbanan själv och göra vad man vill..

:) lätt ja ska göra så sen! :P tack för la tip :P

EDIT; jag får inte de att funka :( så fort ja avviker från att gå fram till henne så poppar man tillbaks dit :D

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) lätt ja ska göra så sen! :P tack för la tip :P

EDIT; jag får inte de att funka :( så fort ja avviker från att gå fram till henne så poppar man tillbaks dit :D

Håll dig borta från den där stegen du ska hoppa till innan du går till henne, utan när du har kommit upp från den så går du åt vänster så är du där du träffade henne första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, nu har jag också spelat Demot på Xbox360. Underbart trevlig miljö. Stör mig ofantligt på att dom vänt på knapp iconerna, te.x när dom menade LT så visades en RT icon fast det stod LT :rolleyes:

Även musiken få mig att längta, kommer defenitivt att införskaffa Mirros edge fast då til PC om så finns möjlighet. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, nu har jag också spelat Demot på Xbox360. Underbart trevlig miljö. Stör mig ofantligt på att dom vänt på knapp iconerna, te.x när dom menade LT så visades en RT icon fast det stod LT :rolleyes:

Även musiken få mig att längta, kommer defenitivt att införskaffa Mirros edge fast då til PC om så finns möjlighet. >_<

PC i Januari 2009 :)

Så demot är tillgängligt på 360 för Silver nu också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh jaha, då har jag med spelat demot.

Visst, lite skoj att hoppa runt som något som är ett resultat efter en dejt mellan Prince of persia och duracell kaninen. Men aldrig att jag skulle köpa det här spelet. Hoppandet tröttnar man på efter en kvart, hur vackra hoppen och rörelserna än är.

Att använda sig av vapnen verkar inte heller vara nått riktigt alternativ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På 360 finns det Silver och Gold.

Gold = Betalmedlem, och får tanka demos när dem kommer ut direkt, och du kan spela online.

silver = Icke betalmedlem, får vänta nån vecka på demo, och kan inte spela online.

:(:):lol:

Stackars xbox-ägare...

Vi PS3:are får minsan demos och onlineläge 4 free... :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...