Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Hörde nyss temamusiken från detta spel. Känns så nostalgiskt på något sätt... jag måste spela det igen! :>

Hur är spelet på PC?

Jag tycker att det är underbart på PC. Kontrollerna är sköna. Vilken konsol körde du på?

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De var ju typ elitsoldater. Man dog om man mötte mer än en (som man gjorde hela tiden).

Hur lyckades du med det? :rolleyes:

Jag försökte ta dem en och en, hur det nu gick till kommer jag inte riktigt ihåg, och sedan sparkade jag till dem när ett läge uppstod, och så höll jag på tills dem låg ner allihop. Det tog i och för sig ett litet tag, enklast är nog bara att springa som sjutton för att undvika dem. <_<

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Agenterna" är bra mycket svagare än vanliga poliser, och dom dyker i princip alltid upp en och en även fast man inte riktigt tänker på det eftersom att man i regel bara löper. Jag vill minnas att jag hade tillräckligt med tid över att spöa en av dom innan nästa kom. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Köpte Mirrors Edge-sountracket "Still Alive - The Remixes" idag för 40kr. Eftersom att Play (vår lokala spelbutik) stänger ner och säljer allt så var jag tvungen att fråga om han skulle sälja det bakom disken också, som annars egentligen mest är dekorationer (som jag förstått det). 40kr kanske var lite dyrt, eller, jag vet inte, men jag fick det andra spelet så billigt ändå, och så är det ju inte överallt man kan hitta en där skivan, skulle jag tro. :wub:

senastkpt_1170172_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ganska onödig liten bump, men satan vad bra spel! Det var verkligen länge sedan jag spelade ett så innovativt, välgjort och bra spel. Man känner verkligen av friheten att springa, hoppa och njuta av den underbara solen och de fina molnen. När soundtracket gick på i några sekunder i början av första uppdraget fick jag helt ärligt gåshud. Brukar själv springa IRL med soundtracket i mp3n, sjukt underbart!

Håller på att klara ut det på hard nu (redan klarat ut det på normal), ska bli roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska onödig liten bump, men satan vad bra spel! Det var verkligen länge sedan jag spelade ett så innovativt, välgjort och bra spel. Man känner verkligen av friheten att springa, hoppa och njuta av den underbara solen och de fina molnen. När soundtracket gick på i några sekunder i början av första uppdraget fick jag helt ärligt gåshud. Brukar själv springa IRL med soundtracket i mp3n, sjukt underbart!

Håller på att klara ut det på hard nu (redan klarat ut det på normal), ska bli roligt!

Mjo, Mirrors Edge är underbart. Jag hoppas fortfarande på en tvåa. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de inte bekräftat att en tvåa kommer 2012? Eller har jag bara drömt om saken?

Nja...

12/06/2009 - EA confirms ‘small team’ working on Mirror’s Edge 2

“You will see another Mirror’s Edge for sure. It’s just a matter of when that time is and what we do with it. We have a small team on it and I’m excited about what we do.”

Sedan dess har det varit helt tyst om spelet.

Från början sas det ju att Mirrors Edge skulle bli en trilogi. Tankarna finns säkert kvar men spelet sålde ju ganska dåligt så frågan är vad som händer egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...