Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

"RROD"-diskussionen är död och tråkig. Alla fanboys drar sig till RROD direkt, har ni inget annat att klaga på? Gud.

Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel.

Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel.

Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta.

Det där går omöjligt att kalla fakta eftersom alla nyare versioner av 360 har fått mindre och mindre felprocent (=de gör något åt problemet).

----

Spelet känns rätt intressant, faktiskt. Lite rädd bara att det blir enformigt i längden, så jag tror att jag avvaktar med ett köp till en början iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingenting om att vara fanboy att göra, det har med att maskinen pajjar ffs. sa t.o.m att det är annars en bra maskin med bra exklusiva spel.

Jag har funderat på en Xbox men avgjort att skita i det för att chanserna är att jag får RROD måste skicka in det och jag vägrar suporta et företag som har tydliga problem med sin produkt men gör knappt nada för att fixa det permanent. Det är inget man kan diskutera om utan det är fakta.

Palla klaga innan du ens haft ett, jag har fått RROD EN gång på tre år, varav den gången jag fick mitt RROD var pga blixtnedslag. (Notera att mitt Xbox var av första versionen som släpptes - dom som hade RROD problem mest).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*suck* 4 dagar kvar till releasen men bara för konsoll. Vi med PC får vänta till 2009/01/08 :o

Men OST måste jag fan införskaffa på releasedagen för konsoll! :D

Några som kommer köpa detta spel på release?

Nja, jag funderade på att boka spelet, men jag ångrade mig.

SÅÅÅ himla kul är det faktist inte.

*Väntar till PC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*suck* 4 dagar kvar till releasen men bara för konsoll. Vi med PC får vänta till 2009/01/08 :o

Men OST måste jag fan införskaffa på releasedagen för konsoll! :D

Några som kommer köpa detta spel på release?

Jag har bokat mitt från Webhallen. ^_^

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah! Det hade varit ett självklart köp om det varit freeroam :confused:

Freeroam hade inte passat.

Åh. Still Alive är så bra. Vill gärna se en officiell musikvideo från Lisa Miskovsky med klipp från spelet. Pga. att låten först hördes i kontakt med någonting som grafiskt är väldigt vitt så tycker jag att låten känns väldigt vit, på något sätt. Så ren och maffig och underbar.

Om ni inte visste det så kan jag alltså säga att det är Lisa Miskovsky som "gjort" (skrivit texten och sjunger) theme-låten, och den heter Still Alive.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh. Still Alive är så bra. Vill gärna se en officiell musikvideo från Lisa Miskovsky med klipp från spelet. Pga. att låten först hördes i kontakt med någonting som grafiskt är väldigt vitt så tycker jag att låten känns väldigt vit, på något sätt. Så ren och maffig och underbar.

Om ni inte visste det så kan jag alltså säga att det är Lisa Miskovsky som "gjort" (skrivit texten och sjunger) theme-låten, och den heter Still Alive.

Kan inget mer än hålla med, helt underbar låt. Och även i sig själv har ME ett bra soundtrack :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...