Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Det är ju en sjukt bra ide. Do.c hörde jag honom säga:

"It's not an open world game. But you will be enable to choose diffrent routes"

FUCK!!!!

Aja, Ser snyggt ut, tror ändå jag köper spelet vid release <_<

Vem har inte velat va en asiatisk tjej som heter fait och är grym på akrobatik! ^_^

Inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med Stellhell. Är inte direkt "MÅSTE HA! <_< "

Får se när det är släppt helt enkelt.

Hennes skor är fula för den delen, imo. ^_^

Skorna är nog designade/tillgjorda för att passa fötterna så bra som möjligt för parkour. Dvs det är därför dom ser ut som dom gör ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäävlar vad det ser nice ut :doh:

Joo, men för en pc-gamer med en 1-2 år gammal dator så kommer det inte se ut sådär, tyvärr.

Edit: Release date: Late 2008 @ wiki. :wub:

Storyline:

"Faith was taught not to rely on modern forms of communication, partially because the ruthless police state prefers eavesdropping every chance they get. As Faith attempts to rescue her sister, while running messages for the criminal underworld, she gets caught up in a series of events which lead to her being pursued by the totalitarian government. Acting as Faith's guide is a mysterious character named Mercury, who will help Faith in her attempt to outwit and overcome the many government agents that are out to eliminate her."

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo, men för en pc-gamer med en 1-2 år gammal dator så kommer det inte se ut sådär, tyvärr.

Säg något "next-gen" spel som INTE kräver en ny bra prestanda dator? Kommer aldrig vara så att en 1-2 år gammal dator kommer klara "next-gen" spel maxat.

Spelet lär nog inte vara allt för krävande, seriöst, ser inte ens snyggt ut. En jävla massa filter och bloom-effekter för att få det se så bra ut som möjligt. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha, ett ultralinjärt (i klass med arkadpangarna), halvfuturistiskt spel med dummisregering och elakiga poliser i urbana dystopiska miljöer med en undergroundsubkulturstillhörande kvinnohjälte som gör ett familjeärende med en "mystiskt" guide.

Tänkte precis det samma. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är väldigt skeptisk till det här. Visst, det är väl en bra spelidé. Men det ser inte speciellt snyggt och/eller bra ut.

Hennes armar ser skitlånga ut, och det ser konstigt ut när hon klättrar. Och när hon hoppar från ett högt ställe och sedan landar så ser det jättekonstigt ut. Nja. Jag tror inte att det här kommer att bli speciellt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är väldigt skeptisk till det här. Visst, det är väl en bra spelidé. Men det ser inte speciellt snyggt och/eller bra ut.

Hennes armar ser skitlånga ut, och det ser konstigt ut när hon klättrar. Och när hon hoppar från ett högt ställe och sedan landar så ser det jättekonstigt ut. Nja. Jag tror inte att det här kommer att bli speciellt bra.

Det är väl därför hon gör en roll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad hon gör. Men det ser konstigt och irrierande ut.

En roll är man nästan i alla lägen tvungen att göra om man ska hoppa från höga höjder för att lindra skador på knän och benen samt se till att värna om ryggraden. Så visst kan det vara något du stör dig på, men det hör till parkour. Hon kan ju göra en vanlig landning a lá parkour-style, men jag antar att spelverkarna har tagit rollen som förstaval.

Det jag vill ha sagt är att man t.ex inte tar bort tacklingar från hockeyn eller frisparkar från fotbollen bara för det är irriterande, haha.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En roll är man nästan i alla lägen tvungen att göra om man ska hoppa från höga höjder för att lindra skador på knän och benen samt se till att värna om ryggraden. Så visst kan det vara något du stör dig på, men det hör till parkour. Hon kan ju göra en vanlig landning a lá parkour-style, men jag antar att spelverkarna har tagit rollen som förstaval.

Det jag vill ha sagt är att man t.ex inte tar bort tacklingar från hockeyn eller frisparkar från fotbollen bara för det är irriterande, haha.

Jag vet. Men jag tycker inte att Det i sig är dåligt att hon reagerar när hon hoppar från lite högre höjder. Det är bara det att det ser konstigt ut. Jag vet inte ens om hon gör en roll eller bara landar kraftigt eller om hon glider på något konstigt sätt (som senare i trailern). Men men.

Spelet verkar ändå ganska begränsat och ser mest ut att bli ett experiment för hur det går att göra fps-spel utan vapen i fokus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...