Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

En trailer har släppts och tydligen ska det vara in-game men det ser så grymt ut att det inte kan vara exakt så som det ser ut när karaktären rör sig... elr vad vet jag :)

HD/SD

Detta spel är ju ett måste i sin samling sen, ser ju skit snyggt ut :):P

Undrar om det blir freeroam eller bara enligt en spel linje...

EDIT: NY SIDA!!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar ha en mycket djup handling nästan, jag är inponerad!

Imponerad*

Tycker spelet känns ganska B, alldeles för tråkig design, en jävla massa filter som ska försöka få spelet se bättre ut, inga realtime reflektioner i fönster, kolla då hon springer över röret, det finns inte ens några reflektioner som matchar husen bakom.

(ÄVEN fast spelet möjligtvis kan vara i tidigt stadie så ser det alldeles för tråkigt ut för att göra mig hype:ad.)

Nej, blä. Känns ganska enformigt också, tror det blir skräp utav skiten.

Förresten Merkky, hur ska du kunna tro att spelet har en mycket djup handling när du sett en gameplay trailer på en tjej som springer och hoppar över hustak?

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg, Dice fanboii inc.

yadiyadiya..

Ok, läs vad MyStiC har skrivit och vänd på allt. Så tycker jag. (förutom filter/reflektioner, det är fakta)

Förresten Merkky, hur ska du kunna tro att spelet har en mycket djup handling när du sett en gameplay trailer på en tjej som springer och hoppar över hustak?

Man kan ju alltid tro att det är det. Få för sig. Om han nu baserar det på något han sett i trailern vet jag inte. Jag gör inte det iaf, jag tror lika mycket på en bra story som en dålig.

Jag kommer absolut skaffa spelet, om systemkrav är rimliga.

Det känns som något nytt, bland annat för att Dice har sagt att man inte kommer använda vapen i spelet som man gjort i tidigare fps-spel. Du plocka upp ett vapen och använder det, skjuter två fiender och kastar sedan bort det. Inte gå berserk och skjuta ner en hel armé á la Half Life 2/Call of Duty 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju alltid tro att det är det. Få för sig. Om han nu baserar det på något han sett i trailern vet jag inte. Jag gör inte det iaf, jag tror lika mycket på en bra story som en dålig.

Jag kommer absolut skaffa spelet, om systemkrav är rimliga.

Det känns som något nytt, bland annat för att Dice har sagt att man inte kommer använda vapen i spelet som man gjort i tidigare fps-spel. Du plocka upp ett vapen och använder det, skjuter två fiender och kastar sedan bort det. Inte gå berserk och skjuta ner en hel armé á la Half Life 2/Call of Duty 4.

System kraven kommer va i likhet med CoD4 sägs det. Detta pg.a att spelet även kommer ut på konsoll.

Men det finns ju säkert extra saker för PC så att det kräver mer >_<

Synd att man inte fått veta mer om storyn, men om detta spel visar sig vara freeroam så kommer man nästan inte behöva en story.

Måste säga ännu en gång att jag vill ha spelet nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

System kraven kommer va i likhet med CoD4 sägs det. Detta pg.a att spelet även kommer ut på konsoll.

Men det finns ju säkert extra saker för PC så att det kräver mer >_<

Synd att man inte fått veta mer om storyn, men om detta spel visar sig vara freeroam så kommer man nästan inte behöva en story.

Måste säga ännu en gång att jag vill ha spelet nu ;)

Du kommer att tröttna väldigt snabbt utan en story.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får en känsla av att dom försöker fiska köpare som vill ha ett Le parkour-spel men som blir grundlurade.

Visst, quinnan(åh vad trött jag är på att allt ska vara asiatiskt när det gäller smidighet) kommer såklart kunna utföra parkour på ett bra sätt som vi ser på videon men som ni ser mot slutet så är det bråk och vapen inblandat.

Skiten kommer med största sannolikhet vara ett värdelöst actionspel med parkour som en liten sidogrej. Hon är antagligen lönnmördare eller så är hon förföljd av någon/t. Hon måste sen hävda sig och vem vill inte se en snärt asiat springa på hustak och döda folk. (fan vad klychigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får en känsla av att dom försöker fiska köpare som vill ha ett Le parkour-spel men som blir grundlurade.

Visst, quinnan(åh vad trött jag är på att allt ska vara asiatiskt när det gäller smidighet) kommer såklart kunna utföra parkour på ett bra sätt som vi ser på videon men som ni ser mot slutet så är det bråk och vapen inblandat.

Skiten kommer med största sannolikhet vara ett värdelöst actionspel med parkour som en liten sidogrej. Hon är antagligen lönnmördare eller så är hon förföljd av någon/t. Hon måste sen hävda sig och vem vill inte se en snärt asiat springa på hustak och döda folk. (fan vad klychigt)

Dem vapen man ska skaffa är som i Condemned. du kan bara använda den ammon som är i vapnet så jag tror att det är mer fokus i parkour.

Det som är kefft är att det inte är ett freeroam spel. utan det finns en väg att ta sig fram på men med olika val av byggnader och annat kims-krams att ta sig fram på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här förklaras ungefär vad storyn går ut på.

HD/SD

Det är ju en sjukt bra ide. Do.c hörde jag honom säga:

"It's not an open world game. But you will be enable to choose diffrent routes"

FUCK!!!!

Aja, Ser snyggt ut, tror ändå jag köper spelet vid release <_<

Vem har inte velat va en asiatisk tjej som heter fait och är grym på akrobatik! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...