Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Tankar demot nu, ber till gud att det funkar på min box. Nästan alla nyare spel brukar hänga sig och krångla. :confused:

Edit: Lycklig Merkky upptäckte att spelet funkade fint, och DAMN vilket bra demo. Jag kände på mig att det här spelet skulle äga, det är verkligen bra!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bästa run.

Långt ifrån perfekt, jag vet. :confused:

[youtube-old]YeGHU4trRFY[/youtube-old]

Du borde spara lite tid om du bara gör en hoppspark mot han du tog vapnet från, så håller du farten uppe.

Men det är bättre än dom 4 gånger jag spelat igenom det! Hur många gånger har du spelat igenom det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde spara lite tid om du bara gör en hoppspark mot han du tog vapnet från, så håller du farten uppe.

Men det är bättre än dom 4 gånger jag spelat igenom det! Hur många gånger har du spelat igenom det?

Mjoo, jag vet. Innan hade jag aldrig tagit hans vapen, men just den här gången så... :ph34r:

Jag har klarat ut demot kanske sex gånger. Sen har jag väl ungefär 20 försök också. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjoo, jag vet. Innan hade jag aldrig tagit hans vapen, men just den här gången så... :ph34r:

Jag har klarat ut demot kanske sex gånger. Sen har jag väl ungefär 20 försök också. :confused:

Jag ska nog böga demot hela natten, sjukt bra spel.! Lätt köp.!! :(

Edit: Bara jag som stör mig lite på att ibland faller man typ en liten bit, och gör illa sig om man inte rullar, men när man släpper från ziplinen i training så gör man inte illa sig alls?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nog böga demot hela natten, sjukt bra spel.! Lätt köp.!! :confused:

Edit: Bara jag som stör mig lite på att ibland faller man typ en liten bit, och gör illa sig om man inte rullar, men när man släpper från ziplinen i training så gör man inte illa sig alls?

det är för att där du landar efter ziplinen på training, det är mjukt, det både hör och ser man.. spela igen ska du se.

diggar detta starkt!!! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på hur hypat spelet är och hur bra demot alla tycker det är, så börjar jag undra om det över huvud taget finns en chans att spelet kommer att faila. Jag tycker att det känns som om det här spelet kommer att bli en enorm hit, 100%.

Det kan väl omöjligt vara ett dåligt spel nu, tycker jag att det känns som. Man fick ju knappt göra någonting i demot, och med tanke på de grymma saker man fått sett i trailers och teasers så känns det verkligen som om det finns mycket mer att hämta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...