Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Är på bana 4 nu, kanonkul! Gillar det som fan. Man blir ofta stressad när helikoptern och "blues" jagar en, men underbart e det. Man kan fastna ibland på ställen, men inte så att man inte kommer förbi. Gäller bara att tänka lite och pröva nya vägar. ;) Grafiken saknar lite antialiasing men annars är det riktigt snyggt.

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

e på chapter 5 nu eller något.. börja spela om igår natt och spelade igenom 4 chapters på 2½timme typ... anledningen är att min kompis spelade på min profil mitt i så jag missade mkt av storyn vilket jag hatar att göra ;)

aja, måste säga att jag diggar spelet mer och mer.. men fortf. osäker på att de är värt dessa 700 :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

700 spänn! Är du galen. 600 betalade jag.

Tycker spelet är sjukt nice, enligt mig värt pengarna :doh:

eftersom ja hade 10dagars öppet köp på de så spela inte priset mig någon roll. eftersom OM jag skulle vilja ha de så skulle ja ändå lämna tillbaka de där sedan köpa de på billigaste stället jag hittar de. tycker 600 oxå är för mkt för de...

håller fast i min åsikt iaf.. storyn är mega kort asså. spelat igenom hela nu på mindre än 5 timmar.. de va roligt ju, men de sluta så fort tycker jag.. lite tunn story dessutom :o vet att de finns time trail och sådant med, men de är inte tillräckligt skoj för att vara värt dessa pengarna.

köper de när ja hittar de mkt billigare om några månader väl! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Tror inte det är något för mig. Än så länge har det inte tilltalat mig alls. Känns för linjärt, engångs sak. Är för den delen inte så jätte förtjust i springa och hoppa spel där man typ smyger sig på fienden. Ifall att det kommer till PC kanske det blir att ladda ner demo åtminstonde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är något för mig. Än så länge har det inte tilltalat mig alls. Känns för linjärt, engångs sak. Är för den delen inte så jätte förtjust i springa och hoppa spel där man typ smyger sig på fienden. Ifall att det kommer till PC kanske det blir att ladda ner demo åtminstonde.

Det är inte så mycket smyga sig mot fiender, iaf inte än för mig, och jag är på chapter 6. Men springa och hoppa är det verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...