Jump to content

Mirror's Edge


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Gillade spelet starkt, men det story scenerna kunde ha varit bättre. Pratar lite om slutet :)

Men älskar otroligt när man (Levek:Kate) ska upp för ett högt hus för att

få tag på en sniper och ta ut polisbilen som Kate åker med.

Huset före detta är hel otroligt härligt. :P

EDIT: Nyyysssiiidaaaaa :P:(:PB)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis börjat spela, kändes sjukt skönt i början där, gillar också spel där man bara har en pistol/inte så tunga vapen (är kär i pistoler, typ), men sedan fastnade jag lite frustrerande tidigt på uppdraget där man ska fly ut ur byggnaden där Kate hittade en känd snubbe död under mystiska omständigheter, hittade inte vägen ut helt enkelt. (tog ingen spoiler då det i princip var första uppdraget)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis börjat spela, kändes sjukt skönt i början där, gillar också spel där man bara har en pistol/inte så tunga vapen (är kär i pistoler, typ), men sedan fastnade jag lite frustrerande tidigt på uppdraget där man ska fly ut ur byggnaden där Kate hittade en känd snubbe död under mystiska omständigheter, hittade inte vägen ut helt enkelt. (tog ingen spoiler då det i princip var första uppdraget)

Finns väl nån knapp så man riktas i den rikting man ska. Löjligt användbart i såna tillfällen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Blöh. Bump.

Någon som har klarat spelet på hard utan att skjuta någon? Samlar achievments men har gjort det i fel ordning. Lär bli ett par frustrerande timmar det här : >

Körde första gången igenom det utan vapen på normal. Det var svårt nog på vissa ställen. Rekommenderar dig att bara köra på så. Jag har inte ännu kört det på hard, kom jag på nu. Men det lär inte vara några problem.

Jag glömde nästan bort att man Kunde använda vapen ibland. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde första gången igenom det utan vapen på normal. Det var svårt nog på vissa ställen. Rekommenderar dig att bara köra på så. Jag har inte ännu kört det på hard, kom jag på nu. Men det lär inte vara några problem.

Jag glömde nästan bort att man Kunde använda vapen ibland. :)

Är på båten nu och har kört utan vapen. Har jag klarat det såhär långt klarar jag nog resten med : >

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Jag har nyss införskaffat det här spelet till PC,

men jag har problem att köra det. Jag kommer till startmenyn och startar ett spel, sen hackar både ljud och bild. Vad är fe? :D

Min dator:

Microsoft Windows XP Home Edition

AMD Athlon 64, 2,4 GHz (12 x 200) 3800+

NVIDIA GeForce 7800 GS (256 MB)

1 GB minne

Edit: Problemet löst genom att avinstallera PhysX uppdateringen ;)

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...