Jump to content

Amerikanska Presidentvalet 2008


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 398
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som vet exakt när man får resultatet i svensk tv? Kommer följa valvakan, men även gå till skolan på onsdag, så det lär bli rätt tufft att hålla sig uppe.

De räknar med att alla rösterna kommer vara räknade vid 8-tiden men att man redan vet vem som vunnit runt 6-7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet exakt när man får resultatet i svensk tv? Kommer följa valvakan, men även gå till skolan på onsdag, så det lär bli rätt tufft att hålla sig uppe.

Ptja, det beror på hur snabbt rösträkningen går och på hur jämnt det är. 2004 var resultatet klart ca 06-07, jag minns t.ex. att Persson höll en tidig presskonferens på morgonen.

---

FYI: Jag ska sitta uppe hela natten. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De räknar med att alla rösterna kommer vara räknade vid 8-tiden men att man redan vet vem som vunnit runt 6-7.

Ptja, det beror på hur snabbt rösträkningen går och på hur jämnt det är. 2004 var resultatet klart ca 06-07, jag minns t.ex. att Persson höll en tidig presskonferens på morgonen.

---

FYI: Jag ska sitta uppe hela natten. :rolleyes:

Tack för svaret. Då lär man dygna!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så läser man i random tidning på morgonen vem som vann. :rolleyes:

Sömn. <3

Easy. Ska stanna uppe sent i natt. Sedan gå till skolan väldigt trött och sova direkt efter skolan. Vaknar någonstans vid elva-tiden på kvällen och vips så har jag vänt på dygnet. Dagen efter är det bara att hålla ut och inte sova efter skolan så fixar det sig.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För en gångs skull är det bra med mina arbetstider.

Kommer hem vid 12-tiden, missar "försnacket", men sen är det bara att sitta bunkrad fram tills morgonkvisten. Ska inte vara några problem att missa någon timmes sömn (brukar lägga mig runt 6-7).

Vet någon om F&F kommer ha sin valvaka streamad? Jag vill inte behöva sätta mig i tv-rummet när det är folk i huset som sover. Har ingen digitalbox på rummet (Har inget behov av det då allt jag vill se på svensk TV finns att tillgå på andra sätt). Varför jag frågar efter en stream är för jag inte vill missa hela skiten och få en spoiler i tidningen på jobbet för att sen se valvakan på onsdagnatten..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar dom första rösterna läggas om 10 timmar eller nått? Aftonhoran har ju en timer på hemsidan som de står "10 timmar och 8 minuter kvar", atm

Mmm. Ca 2 timmar kvar nu.

I Dixville Notch och Harts Location har man dock traditionsenligt redan midnattsröstat och Obama vann med 32-16. Yay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...