Jump to content

Amerikanska Presidentvalet 2008


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 398
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis. Tar Obama ett par till och ligger på en 240-250 så finns det ingen anledning att kolla mer.. >_<

Obamas tal och segerfirande kommer enligt mig bli mycket intressant att se! Visst kan man se på det senare idag eller någon annan dag, men känslan är helt annorlunda då.

Grattis Barack Obama!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presidentvalet verkar ju vara avgjort men jag tänker inte gå och lägga mig innan jag sett Obama (och McCain) hålla tal. Dessutom finns det ett antal spännande senatsval och Kaliforniens förbjuda-samkönade-äktenskap-omröstning att följa. >_<

Ganska bittra inlägg på diverse konservativa forum nu btw. Heh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja, vad ska man säga. Tycker det ska bli skönt att inte behöva höra så mycket av George längre, han har ju liksom varit president under hela min tonårstid... inte mer av hans gester, miner och tal...

Men nu är det upp till bevis. Allt blir väl inte guld och gröna skogar, men skönt med nytt, och för en gångs skull en demokrat. >_<

Nu håller McCain tal ser jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, det var nästan så det gav mig tårar när jag såg den där svarta mannen i Chicago (Jesse Jackson?) gråta som om han hade förlorat någon väldigt nära honom, när han bara stog där och grät för att han visste att Obama hade segrat. McCains tal var rätt så bra och djupt, man hörde verkligen hur ledsna alla i publiken var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, det var nästan så det gav mig tårar när jag såg den där svarta mannen i Chicago (Jesse Jackson?) gråta som om han hade förlorat någon väldigt nära honom, när han bara stog där och grät för att han visste att Obama hade segrat. McCains tal var rätt så bra och djupt, man hörde verkligen hur ledsna alla i publiken var.

Han har jobbat för Martin Luther King, så han är nog otroligt stolt i natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...