Jump to content

Skoltråden


kicken
 Share

Recommended Posts

Sprang 3km på idrotten sen spelade man Lacrosse vilket måste vara världens mest värdelösa sport.

Slutade tidigt iaf, historia läraren var sjuk.

Är det något jag hatar över allt annat så måste det vara La Crosse, klubborna håller ju för fan inte att spela med.

Vi har den obligatoriska orgenteringen imorgon... laddar upp med Puckon. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han hette något i stil med x_simpa_x förr.

Ringer inga klockor. Detta är dock inte min anledning till min kommentar.

Jag har aldrig sagt att jag är uppmärksammad.

Du har mage att kalla någon okänd, när du själv är minst lika okänd.

E-penis är något av det töntigaste du kan ha, och det verkar du tro du har mycket av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har mage att kalla någon okänd, när du själv är minst lika okänd.

E-penis är något av det töntigaste du kan ha, och det verkar du tro du har mycket av.

Jag sa ju att jag inte har sagt att jag är uppmärksammad, jag vet vilka som känner till mig här på forumet. Jag försöker inte skaffa mig någon speciell status här om det är det du tror, jag är här för att snacka med folk och läsa informativa saker som det finns mycket av här på sajten.

Idag hade vi en väldigt nödvändig skoldag, var där till klockan nio, sedan hade vi något som kallas Eberyra. Man skulle gå ett par stationer, med ettorna för att lära känna varandra. Jag frågade om de verkligen ville göra det här, det var ingen som ville. Så vi svarade på frågorna, gick till två stationer och sedan drog vi hem. En halvtimma efter starten. :>

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två saker att säga.

1. HAHAHAHAHA, du ska inte komma här och snacka om att vara efter. Du som inte ens vet skuillnad på avatar och signatur.

2. Du är inte speciellt känd på forumet, det är inte så konstigt att ingen känner till dig. Paddan har fått mer uppmärksamhet (Och framför allt BRA uppmärksamhet) under sin betydligt kortare tid här på forumet. Du är mest känd för din obotliga dumhet.,

Sorry, blame it on me.

Säger killen som kommer från ingen vart och hoppar på folk för ingenting...

Imorrn ska vi på bussfärd till nå randomställe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idrott. Jag var målvakt på fotbollen på en grusplan. Jag slängde mig och höll nollan, men fick en massa sår överallt och det blödde rätt kraftigt men jag tog det som en man och sa ingenting. Dom sa att jag var en av de bästa målvakterna de sett på S:t Eskil. Riktigt stolt :wub:

Efter det hade jag fetaste huvudvärken och ont i hela kroppen. Jonte stack hem, han klarade inte av, men jag stannade matten och svenskan. Godaste lunchen hittills förresten. Chicken nuggets <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu en jetteetrokig dag i skolan. Vår Kemi lärare är efterbliven. Han skriver skrivstil n som m i skrivstil form, och det har jag påpekat honom

flera gånger men ändå så är han tillräckligt dum att argumentera mot mig som en 5 åring då jag kan skriva skrivstil aning bättre än honom.

Jaja...skitsamma.

Ska göra klart min Historia arbete idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, låter intressant. Vilken kurs?

Har själv haft Matte D och Fysik B från 8:30 till 12:25, med en kort paus emellan. Men men, slutade efter det, så jag klagar inte!

Hur är egentligen matte D och Fysk B, kommer ha båda vart efter, känner att Fysik A och Matte C är stort jämfört med det tidigare. Så, kommer jag dö när högskolepluggningen slår i? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är egentligen matte D och Fysk B, kommer ha båda vart efter, känner att Fysik A och Matte C är stort jämfört med det tidigare. Så, kommer jag dö när högskolepluggningen slår i? :wub:

Beror väl på person till person hur svårt man tycker att det är, och det är en hel del formeltrolleri (hittills) i Fysik B, med nya begrepp, variabler och så vidare. Så länge man tar lite eget initiativ och inte slösar bort lektionerna borde man klara det. Förkunskaper inom den tidigare kursen spelar också roll. Matte D har dock hittills varit ganska greppbart och logiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väl på person till person hur svårt man tycker att det är, och det är en hel del formeltrolleri (hittills) i Fysik B, med nya begrepp, variabler och så vidare. Så länge man tar lite eget initiativ och inte slösar bort lektionerna borde man klara det. Förkunskaper inom den tidigare kursen spelar också roll. Matte D har dock hittills varit ganska greppbart och logiskt.

Okej, om man skrev Vg på Matte A och Matte B utan att gå in för det då? :wub:

Men som sagt, nu kämpar jag med C och det går inte alls lika smidigt som A och B, sitter både hemma och på lektionerna men känner att jag inte riktigt greppar det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...