Jump to content

Skoltråden


kicken
 Share

Recommended Posts

Tanken var att det skulle vara världens skönaste skoldag idag. Börja 10, ha en jädrans lång lunch på vilken jag skulle gå och träna, ha en lektion till och sluta 14.15. Tyvärr så missade jag bussen imorse. Och nästa går inte förrens typ nu om en kvart. Men jag ska faktiskt åka in och ha mattelektion nu, känner att det är ganska nödvändigt.

Är väl hemma om fyra timmar igen, vi ses då! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja kanske MaCi eller APB har skrivit detta, men vi ska ha någon typ av dans på torsdag, alla nior i hela kommunen har jag för mig det var. Så idag ska vi träna på dans ungufär halva dagen. Treest. Oh well.

Den där dansen ska jag ge blanka fan i, hatar att dansa.

Är förövrigt sjuk idag också så jag kan inte träna på skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade programdag idag. Alla IB:are var med. Inklusive IB1 och IB2 då förutom oss.

Började med att vi blev indelade i grupper. Sen höll vi på med en massa lekar 'n' shit.

Man skulle även lära sig så många som möjligt av allas namn. Alla årskurser alltså.

Jag kan ju inte ens hela min egna klass :lol:

Well, well. Vår grupp blev typ tvåa i tävlingen. Inget pris dock.

Kul var det iaf. Skönt att slippa skolarbetet en dag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dansa är jätteroligt :D
Så sant!

Idag träffade jag min barndomsvän som går på grannskolan. Han har en liten nyckelring som liknar en fickplunta, så han har gått och småsupit whiskey hela dagen. Jag fick en klunk. Känner att jag också bör skaffa något sådant.

OCH CISSI SATT BREDVID MIG PÅ HISTORIAN OMFG!1!1!!! :lol:^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så sant!

Idag träffade jag min barndomsvän som går på grannskolan. Han har en liten nyckelring som liknar en fickplunta, så han har gått och småsupit whiskey hela dagen. Jag fick en klunk. Känner att jag också bör skaffa något sådant.

OCH CISSI SATT BREDVID MIG PÅ HISTORIAN OMFG!1!1!!! :lol:^_^:)

Varför bör du skaffa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var hyfsad lätt dag, börjar med NO, gör klart studieuppgifterna i boken, tog kanske 25 min så vi softade resten av lektionen. Sedan var det idrott (ju-jutsu) som var ganska tråkligt. Efter det var det SO och vi pratade bara om vad vi skulle göra onsdag och torsdag. Lunch, tyska och några som pratade om vad man skulle välja för linje senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bör du skaffa det?
Jag får lätt huvudvärk, jag skaffar nog mig en vanlig vattenflaska, jag går ändå runt med en axelremsväska hela dagarna, så den blir inte så mycket ivägen. Men något att ha vatten i skulle vara bra. Kanske lade fram det som om jag vill gå runt och supa i skolan, men det låter jag mina alkiskompisar göra.

Skrivfel.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får lätt huvudvärk, jag skaffar nog mig en vanlig vattenflaska, jag går ändå runt med en axelremsväska hela dagarna, så den blir inte så mycket ivägen. Men något att ha vatten i skulle vara bra. Kanske lade fram det som om jag vill gå runt och supa i skolan, men det låter jag mina alkiskompisar göra.

Skrivfel.

:lol:

Tänkte väl det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...