Jump to content

Skoltråden


kicken
 Share

Recommended Posts

Vad går din brorsa då? Gissar i Bollnäs, men vilket program?

Funderar på insparken. Men jag tror inte det. Är inte alls sugen just nu.

Har f.ö en asbra klass. Nuff said. :D

Han skulle gå på Torsberg, men beslutade sig för att byta.

Jag går i Edsbyn. Så det är alltså inte riktiga insparken vi ska på, utan det är det på tranan senare. :P

(Som jag fattat det.)

Jo förstod att du menade tranan, finns väl inget annan sorts inspark där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började 10.30 med KLF (Mentorstid).

Den slutade ~10.50.

Håltimme fram till 12.00 då det var lunch. Chili con carne, trodde det skulle vara gott. Så fel jag hade. Well, åt lite och gick sedan på Statoil och köpte lite godis. Där satt typ.. halva klassen och åt. :)

13.00 var det dags för årets första samhällslektion. Det var.. ganska kul. Jag + Mordos + En text som är lätt att missuppfatta = Skratt.

Läraren är fin iaf. :)

Dagen slutade kl 15.30, och nu sitter jag här.

Och ja, Mordos skrev lite om våran lärares planering. :)

No shit! Det var lunchen vi hade i skolan idag.

Dissade det och käkade på Burger King istället, så jag vet inte hur det smakade :P

--

Orkar inte skriva allt; så jag skriver bara något väldigt pinsamt som hände.

Har ju alla ämnen på engelska, så på Biologin skulle jag läsa högt (som tur var för bara 2 av mina kompisar, men i klassrummet).

Satt och läste och rätt som det var så räkade jag, istället för Organisms, säga Orgasms :D

Tur att ingen annan förutom dom två hörde det, för jag läste det ganska högt :P Vill ju inte göra bort sig redan andra veckan i skolan ;)

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sovmorgon till klockan 12:45 idag, kommer till skolan och har Fysik A, vilket var tråkigt så jag spenderade lektionen med att prata med kompisar och skicka sms :D

Lektion nummer två, digitalteknik B, ingen i klassen (förutom 2-3 stycken) fattar något på de lektionerna, så vi satt och lyssnade på musik i mobiler och diskuterade vilken av Ridskolan filmerna (porrfilmerna) vi tyckte var bäst.

Slutade dagen med en mattelektion som även den bara gick åt för att prata och skicka SMS :P

...fick med andra ord i princip inget gjort alls, känns så nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...