Jump to content

Vanilla coke


okka
 Share

Recommended Posts

Äsch då! Men tänker jag efter är jag nog inte rätt person att lyssna på ö.h.t när det kommer till drickor eftersom jag ogillar vanilla coke, cherry coke, mountain dew och de flesta andra det hypats en del kring... :mf_doof: Jag pimplar cola istället (och San Sao när det fanns).

(Y)

Det är ingen hype, det är ju gott! Ge sorterna en chans. Jag gav Boylan coke en chans (ett par flaskor), men jag gillade det inte. Drick mer V-coke och mer M-dew så kommer du ändra uppfattning, bebben!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har druckit Mountain Dew nu, och det var ganska gott faktiskt! Fast likt Vanilla Coke så var det inget man nödvändigtvis behövde en hel burk av: ett par deciliter i ett glas räcker gott och väl.

Såg en kille som plockade ihop ett flak Vanilla Coke... helt galet, måste ha gått på en 350 spänn. Hans kompis gjorde samma sak. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Jag tar och gör den typ tredje bumpen av den här tråden.

För ett tag sen började en kompis farsa som äger ICA Nära importera Vanilla Coke! Metropolen Kumla har ännu en gång den godaste drycken!

Jag tycker också att vi kan starta ett litet projekt, att alla som har Vanilla Coke i sin stad (eller vet nån annan stad som har det), tar och skriver ortnamnet och affären här så kan vi ha en lista med alla frälsta städer i det här inlägget (förslagsvis en länk i förstainlägget till det också).

Frälsta städer:

Arvidsjaur - ICA Supermarket

Göteborg - Coop (Kyrkbytorget), Ica Kvantum (Eriksberg Centrum)

Kalmar

Kristinehamn - Coop Stormarknad

Kumla - ICA Nära

Kungens Kurva - Citygross (även Cherry Cola finns där).

Luleå - ICA Maxi, ICA Supermarket, Kioskpiraten, Stina's Café, ICA Kvantum, Coop Örnnästet, ICA Hertsön, ICA Bergnäset

Mölndal - ICA Maxi

Oslo - Överallt

Skövde - ICA Maxi

Stockholm - MatPressen, ICA Globen

Södertälje - ICA Maxi

Åre - ICA

Örnsköldsvik - Coop

Örnsköldsvik-Själevad - ICA Supermarket

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker också att vi kan starta ett litet projekt, att alla som har Vanilla Coke i sin stad (eller vet nån annan stad som har det), tar och skriver ortnamnet och affären här så kan vi ha en lista med alla frälsta städer i det här inlägget (förslagsvis en länk i förstainlägget till det också).

Frälsta städer:

Kumla - ICA Nära

Kungens Kurva - Citygross (även Cherry Cola finns där).

Luleå:

Ica Maxi

Kioskpiraten

Ica Supermarket

vad jag har hittat än så länge :huh:

---------------

Köp inte Mountain Dew Code Red, sjukt äcklig.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...